Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har hatt hormonspiral før og trivdes ikke med den. Nå har jeg fått beskjed om at jeg burde sette inn en ny pga jeg blør noe voldsomt når jeg har mensen. Hadde ikke mensen med spiral. Jeg kan ikke bruke p piller eller p sprøyte pga jeg er slanke operert. Prøvd p ring og bruker p plaster nå, blør like mye med begge deler. Har fått lav hb og jern er på bånn 😕 Noen råd? Anonymous poster hash: bcb94...d0f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Prøv mensenkopp. Blødde fem dager før, nå maksimal tre og mye mindre blod. Var skeptisk i begynnelsen men det er ikke så ille som det høres ut. Snakk med legen angående jernnivået, du må kanskje ta jerntabletter dersom du ikke gjør det. Lykke til:) Anonymous poster hash: cf55f...f11
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Prøv mensenkopp. Blødde fem dager før, nå maksimal tre og mye mindre blod. Var skeptisk i begynnelsen men det er ikke så ille som det høres ut. Snakk med legen angående jernnivået, du må kanskje ta jerntabletter dersom du ikke gjør det. Lykke til:) Anonymous poster hash: cf55f...f11 Den har da ingenting med blødning å gjøre. Null hormoner. Jeg blør også voldsomt når jeg har mensen. De kan vel gjøre en utskrapning for å se om det hjelper, men jeg synes det er drastisk og finner meg bare i å skifte nattbind x antall ganger i døgnet😏 Anonymous poster hash: b320a...52c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Den har da ingenting med blødning å gjøre. Null hormoner. Jeg blør også voldsomt når jeg har mensen. De kan vel gjøre en utskrapning for å se om det hjelper, men jeg synes det er drastisk og finner meg bare i å skifte nattbind x antall ganger i døgnet😏 Anonymous poster hash: b320a...52c Nei det har ikke med hormoner å gjøre, det er sant. Men vi er mange med kopp som har lik erfaring som hun som skriver over her. Jeg har også kortet ned flere dager siden jeg begynte med kopp. Og ikke minst blir mengden blod du mister målbar og vil gi deg et godt utgangspunkt i en evt videre behandling. Anonymous poster hash: 48272...03b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Kan du ta minipillen da? Anonymous poster hash: c8bb7...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå