Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Det har gått et nå for mannen min som får flere epilepsi lignende anfall hver dag .. anfallene kan vare fra 1-10 minutter og veldig slitsomt å se han ha det sånn.. de har tatt mr av hjernen og CT , på CT fant de noe som ligner på arr eller muligens svulst men har tatt mr og vi venter på svar. Jeg er så bekymret og han har prøvd alle ulike typer medisiner både for epilepsi men ingenting hjelper.. anfallene blir verre når han er stresset.. legene sier han kan hatt et mini slag men vi vet veldig lite noen som kanskje vet hva dette kan være ? 😢 Anonymous poster hash: 2486a...95b
Kliko Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Men han må jo få tatt en EEG og legges inn på sse? I hvertfall om de ser arr etter anfall! Skjønner det er skummelt. Jeg ville ringt 113 ved neste anfall. Da blir han I hvertfall tatt med på sykehus!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Han har tatt EEG men de sier det ikke er epilepsi Anonymous poster hash: 2486a...95b
pifi med tre nurk Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Ring 113 hver gang han får et anfall!! Så lenge det ikke er avklart hva anfallene skyldes så må dere få akutthjelp når han får anfall..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 10 min? Hvor alvorlige anfall er det da, hva skjer? Vi har alvorlig epilepsi i familien og et anfall skal ikke vare i 10 min, da har vi satt medisiner for lenge siden... Skjønner at usikkerheten er det verste, men ligger han i anfall i 10 min må dere ringe 113 altså. Anonymous poster hash: b86ac...9c2
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Kan det være psykogene anfall (Non Epileptic Seizures; NES, eller PNES?) tics? Er det krampeanfall hvor han er bevisstløs, eller er han våken? Anonymous poster hash: 1b089...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå