Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Ser "noe" der streken skal være. Syklusen er i ulage etter MA, men trodde egentlig at jeg skulle ha eggløsning på denne tiden (alternativt var det jeg trodde var en liten mens en stor festeblødning). Tok hcg som var 23 for 1 1/2 uke siden (utskrapning for over fem uker siden nå), men det skulle synke etter mensen og jeg har blødd. Bildet er tatt 10 min etter testen gikk ut, men syntes også jeg så noe før testen gikk ut. Er dette en skyggestrek eller kan det henge igjen så mye hcg fortsatt at det gir utslag eller kan jeg være tidlig gravid på nytt? (Tok i utgangspunktet testen fordi dette er andre morgen jeg føler meg småkvalm) Anonymous poster hash: 778f2...4b9
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Anonymous poster hash: 778f2...4b9
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Tok en annen test og synes jeg kan se noe på den også. Bildet er tatt innenfor fristen. Ser dere noe? Er dette en skyggestrek eller strek eller ingenting? Anonymous poster hash: 778f2...4b9
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Ingen som ser noe eller ikke ser noe på testene? Anonymous poster hash: 778f2...4b9
februarprins2013 Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 ser ingenting jeg dessverre :/
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Tips: Clearblue digital har en test som sier "Gravid" eller "Ikke gravid" - da er det ikke noe rom for tolkning. Anonymous poster hash: 01098...b18
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 Ser noe, men vil anta det er igjen etter Ma. Vent 3-4 dager og ta en ny Anonymous poster hash: 57b6b...c00
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 Ser en veeeldig svak strek på den første... Anonymous poster hash: 2cc21...7bc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #10 Skrevet 11. desember 2016 Hvor mange streker skal det være? Ser 2 streker på begge to? Anonymous poster hash: e5701...212
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #11 Skrevet 11. desember 2016 Hvor mange streker skal det være? Ser 2 streker på begge to? Anonymous poster hash: e5701...212 En strek betyr ikke-gravid, to streker betyr gravid. Ja, jeg synes også jeg ser "noe" der jeg forventer en strek hvis jeg er gravid, men er usikker på om den er sterk nok til å vise "gravid". Også usikker på om det eventuelt er hormoner som henger igjen etter utskrapningen for 5-6 uker siden eller om jeg er gravid på nytt. Har murring i ryggen og våknet uvel idag for andre dag, men har ikke antydning til ømme bryster som jeg har hatt tidligere graviditeter. Veldig usikker nå... Anonymous poster hash: 778f2...4b9
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #12 Skrevet 11. desember 2016 Hvor mange streker skal det være? Ser 2 streker på begge to? Anonymous poster hash: e5701...212 Det du tror er streken er overgangen til testen der fargen blir hentet fra. Strek nr.2 skal være mye nærmere kontrollstreken og der seg jeg ingen ting. Anonymous poster hash: efce0...2a1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #13 Skrevet 11. desember 2016 http://www.mingraviditet.dk/billeder/positiv-graviditetstest Anonymous poster hash: efce0...2a1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #14 Skrevet 11. desember 2016 Temperaturen din er lav sier du = ikke gravid Anonymous poster hash: 47f0b...83d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #15 Skrevet 11. desember 2016 Det er jo helt tydelig to streker der! Men sjekk igjen om et pr dager for sikkerhets skuld Anonymous poster hash: 284ee...bd3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #16 Skrevet 11. desember 2016 Det du tror er streken er overgangen til testen der fargen blir hentet fra. Strek nr.2 skal være mye nærmere kontrollstreken og der seg jeg ingen ting. Anonymous poster hash: efce0...2a1 Ok, det er jo veldig forvirrende Anonymous poster hash: e5701...212
Mumua Skrevet 11. desember 2016 #17 Skrevet 11. desember 2016 Jeg ser antydning til strek der, min var sånn ca 9 dpo. Men det kan fort være igjen etter forrige graviditet så du må bare teste om et par dager og se om det blir sterkere
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #18 Skrevet 11. desember 2016 Hei. Ikke for å skremme det, men jeg ville tatt en HCG test på nytt i morgen. Jeg tok utskrapning grunnet ma,fikk svake tester i lang tid (noe som legen sa var rett) kom heldigvis til en vikar en gang så sa at det ikke stemte og sendte meg rett på sykehuset. Hadde masse rester igjenn selv om jeg hadde hatt "mensen",måtte ta en ny utskrapning... HCG min lå mellom 20-25, gikk med rester i 10 uker før en ny operasjon ble tatt. Anonymous poster hash: 05170...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå