Gå til innhold

Post som forsvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

I høst har jeg mistet følgende som jeg vet : 

1. Hentemelding om pakke fra aliexpress. Fikk aldri noen lapp i posten eller sms, men ser på sproringen at pakken er sendt i retur pga manglende henting. Har ikke fårr hentelapp og ikke purring på henting. 

2. Pakke fra Multitrend. Bestilte to ting samme dag, og kun den ene kom. Den andre (en liten Hammershøi lysestake) har vi ikke sett noe til. Fikk ny tilsendt siden jeg ikke hadde mottatt noe, og det gikk  bra.  

3. Pakke fra Miinto. Bestilte to ting samtidig, men her er det jo flere underleverandører så dette skulle komme fra to ulike bedrifter. Den minste dukket opp etter få dager, men den andre har jeg ikke sett noe til. Har purret og bedt de spore pakken, men de sier den er sendt som brevpost uten sporing og at "den kommer nok snart" Den ble sendt 24 november, og burde vært her for lenge siden.  Dette er en Day toalettveske. 

4. Pakke fra en brodeributikk. Ble sendt mandag forrige uke, og kan nok dukke opp enda siden det kun har gått 5 arbeidsdager. Men brevpost tar ikke lang tid... 

Vi har ikke lås på postkassen, men bor i et tett villastrøk med pensjonister på alle kanter. Nærmeste nabo får med seg ALT som skjer, så jeg ser ikke for meg at noen uvedkommende snoker i postkassene her. 

Men kommer selvsagt til å sette på lås nå for å være sikker.  Det er jo både hentelapper og pakker som passer rett i postkassen dette, så jeg skjønner ikke hva som kan ha skjedd.  Det er jo ikke ofte noe kommer bort i posten vel? 

Anonymous poster hash: 739f4...919
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Udugelig postbud?

Vet ikke, men irriterende er det!

Husker for noen år siden, der jeg bodde før, var jeg plaget med det samme.

Var så utrolig mye post som aldri kom frem til meg. Kunne plutselig få inkasso på regninger jeg ikke hadde sett snurten av feks.

Nyttet jo lite å argumentere med at jeg ikke hadde fått regningen...

Aldri hatt problemet etter at jeg flyttet, så enten var det postbudet eller noen som rett og slett hentet posten min på pur F

Anonymous poster hash: b4a16...0c7

Skrevet

Jo det er ofte noe blir borte i posten. Spesielt nå når det er så mye post. Kan være lurt å etterlyse pakkene hos posten også. Kan være at emballasjen har gått i stykker og de ikke vet hvor den skal.

Anonymous poster hash: 74dd4...282

Skrevet

Ringte posten en gang en pakke ikke kom, den var sendt som brevpost, snakket med en sur dame som sa at det ikke var posten sitt problem. Etter 10 mnd dukket det plutselig opp. Ringte og spurte hvorfor cet hadde tatt så lang tid, fikk til svar at jeg bare burde være fornøyd, det kom jo frem.

Ellers har det forsvunnet minst 10 pakker uten sporing sendt innad i familien i årenes løp.

Anonymous poster hash: cbcfe...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...