Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 37 år. Kan det være derfor den er sein, at jeg er så gammel at kroppen roter med syklusen??😱😂 Den er alltid regelmessig...🤔Har følelse av at den kommer hele tiden, og av og til antydning til blod på papiret, men nei...😐 Ingen mensen. Anonymous poster hash: c0518...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Det er litt tidlig. Er det noen sjanse for at du kan være gravid? Anonymous poster hash: 973b5...962
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Tviler på det. Har kobberspiral. Ved mine to tidligere graviditeter har jeg merket det på luktesansen og ømme bryster. 'Merker ikke noe til det nå.. hi Anonymous poster hash: c0518...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Jeg er 38, og her har den vært opptil 7-8 dager for sein før den kommer. Antar det er alderen som gjør seg gjeldende. Anonymous poster hash: 76a5b...1c3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Tviler på det. Har kobberspiral. Ved mine to tidligere graviditeter har jeg merket det på luktesansen og ømme bryster. 'Merker ikke noe til det nå.. hi Anonymous poster hash: c0518...8d8 Hadde nå tatt en test likevel. Kan også være stress nå før jul som kan ha en innvirkning. Er forresten 41 og går fremdeles som ei klokke her Har du forresten en datter som akkurat har begynt? Kvinner som bor under samme tak pleier å tilpasse seg syklusene til hverandre slik at de får mensen samtidig. Ikke spør hvorfor, men både forskning og erfaring tilsier det. Kan være du tilpasser deg henne Anonymous poster hash: 973b5...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå