Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Fikk en snelle med reflekstråd av en nabo, 2000m på den. Men kan ikke refleks gå ut på dato? Den er nok noen år gammel, og synes kanskje ikke den lyser så godt i mørket ... Anonymous poster hash: 0a8c9...a07
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Slike ting er ikke de beste, men ett veldig godt supplemang til andre reflekser. Reflekstråd er veldig greit å sy/strikke inn i ting ungene bruker til hverdags, så glemmer de å ta med refleks har de noe som lyser litt opp. Vanlig refleks er det beste, men med unger så vet en at ting blir glemt dermed er det lurt å lure det inn i flere ting. Jo mer du lys opp jo bedre er det, Kjøpte akkurat refleksgarn for jeg var nyskjerrig på om det lyste like bra som en ser på reklamen. Skuffende dårlig, men det gir kanskje det lille ekstra for at ungene er mer synlige når det er mørkt ute. Ungene sa også at de lyste lite, men de gikk gjerne med en lue eller skjerf i slikt garn, veldig greit om de glemte vanlig refleks. Anonymous poster hash: f50d7...8c6
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Usikker på dette med dato. Men min mor har strikket luer til barna med reflekstråd i, og de lyser opp som bare det. Testet ved å sende de ut i mørket i hagen, og ta bilde med blitz. Luen lyste opp som bare det. Anonymous poster hash: 4c373...a9d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har kjøpt dette garnet: http://www.garnaffaren.se/reflexgarn-2 Og luene blir seende ut som disse i mørket: http://druttens-pyssel.blogspot.no/2015/11/reflexgarn-mossor.html Anonymous poster hash: 8938b...9c9
n74 Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Jeg vil tro at det er forskjellig kvalitet på refleksgarn som alt annet? Jeg har kjøpt luer strikket med refleksgarn og de lyser godt opp. Men har aldri strikket noe selv med den type garn
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Refleksgarn er IKKE godkjent som refleks. Og ja, refleks går ut på dato. Men det er ikke snakk om 1 år. Men gamle trafikkskilt har ofte dårligere refleks enn de nye. Anonymous poster hash: 0f143...557
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Refleksgarn er IKKE godkjent som refleks. Og ja, refleks går ut på dato. Men det er ikke snakk om 1 år. Men gamle trafikkskilt har ofte dårligere refleks enn de nye. Anonymous poster hash: 0f143...557 Jo, men gamle trafikkskilt har gjerne stått ute i vær og vind og har vært utsatt for slitasje. Det er litt forskjell fra å ligge beskyttet i en skuff... Anonymous poster hash: 4c373...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå