Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Vi har hatt en trøblete periode hjemme. Mye hakking på meg og jeg har følt meg generelt lite verdsatt. Han er på guttetur i utlandet nå. Han er ute i kveld med mye alkohol. Får mld "elsker deg og oss". Betyr det at han har gjort noe dumt tror dere? Sånn dårlig samvittighet melding? Eller at han bare har tenkt...og kanskje savner oss? Blir gal av å tenke så mye 😞 Anonymous poster hash: 26752...083
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Jeg tenker dere har et forhold hvor dere ikke ser og ikke forstår hverandre og ikke greier å kommunisere med hverandre. Snakk med ham når han kommer hjem. Si til ham at du er lei deg pga. alle problemene dere har i forholdet, du blir lei deg fordi han hakker på deg og ikke viser deg at han setter pris på deg i hverdagen. Og at når han da sender deg en melding i fylla på guttetur så føles det ikke bare godt, for slik forholdet har vært i det siste så begynner du å lure på om han har gjort noe han vet du ikke vil like på gutteturen. Fortell ham at du trenger mer enn at han sier at han elsker deg når han er på fylla. Og så foreslår du parterapi. Ikke tenk for mye, det kommer det sjeldent noe godt ut av. Snakk med ham når han kommer hjem. Anonymous poster hash: 851f9...e08
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Vi har hatt en trøblete periode hjemme. Mye hakking på meg og jeg har følt meg generelt lite verdsatt. Han er på guttetur i utlandet nå. Han er ute i kveld med mye alkohol. Får mld "elsker deg og oss". Betyr det at han har gjort noe dumt tror dere? Sånn dårlig samvittighet melding? Eller at han bare har tenkt...og kanskje savner oss? Blir gal av å tenke så mye 😞 Anonymous poster hash: 26752...083 Jeg får ofte sånne meldinger om vi har kranglet og så har det gått en stund uten at vi har snakket. Da tolker jeg det som han har tenkt og nå Hilde rhan ikke ut den "dårlige stemningen" lenger og sender en flrsiktig melding som viser at han savner meg, tenker på meg og syns det er forferdelig å ikke være med meg. Sånn tolket jeg også meldingen fra din mann. Anonymous poster hash: 79482...b6a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Tror han savner deg. Tror ikke det der er en type dårlig samvittighetsmelding. Eller mulig det er det, men ikke fordi han har gjort noe galt, men kanskje fordi han ikke har vist deg at han setter pris på deg. Noe har utløst at han plutselig tenker på deg og at han vil ha det bra med deg. At han vet dere kan ha det fint sammen. Snakk om hvordan dere kan få det bra sammen og ikke diskuter det som ikke er bra, det blir det bare krangel av. Vær imøtekommende. Anonymous poster hash: 79f1d...45c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Hvorfor skulle han tilføye "oss" når dere har det ræva og bare krangler? Han har nok dårlig samvittighet og er redd for å miste "dere". Spør han hva han har gjort.. Anonymous poster hash: 3515b...261
Mandala Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Så tåpelig å forvente det verste med én gang. Hvert fall å skulle mase på ham om han har gjort noe galt, dvs utroskap regner jeg med dere tenker på. Det er ikke forholdsbyggende på noen måte i alle fall. Jeg er kanskje naiv, men jeg hadde aldri klart å tolke mld på noen som helst måte enn at han elsker deg og det dere har. Selv om det er tøft nå. Enten har han tenkt eller så har kameratene fått han til å tenke. Jeg svarer ut fra min heldige posisjon der jeg bare har hatt med ålreite mannfolk å gjøre opp gjennom livet. Hadde jeg mistrodd en person så mye at jeg tolket en kjærlighetserklæring som noe så negativt og vred det til noe kun hentet fra fantasien,så hadde jeg ikke vært sammen med han. Hvis jeg visste at jeg hadde et digert tolkningsproblem, så hadde jeg ansett meg selv som en veldig stor del av konflikten dere er i og funnet ut hvordan jeg kunne skjerpe meg.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Jeg kan godt sende en slik melding til mannen min om jeg er på jentekveld f.eks, og alle venninne klager i vei over hvor dritt de har det Så av egen erfaring tenker jeg at han helt sikkert har fått øynene litt opp for hvor bra du er, og at han dårlig samvittighet for hvordan ting har vært i det siste. Tviler på at han ville sendt en sånn melding om han hadde gjort noe galt, spesielt siden ting dere mellom allerede er litt vanskelig, da hadde han nok ikke hatt dårlig samvittighet om han hadde gjort noe "ulovlig". Anonymous poster hash: fc16d...286
vimsa3 Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 Dette er typisk melding fra mannen min om han er ute med venner og alkohol da kommer savnet etter meg. Hadde akkurat samme situasjon med krangel før en gutte helg. Han skrev melding etter melding klokken 4 på natten ringte han og ville hjem til meg. Kunne jo ikke kjøre og hente han heller da jeg jo hadde barna. Ba han legge seg og han kom hjem dagen etter. Like mye savn som på kvelden. Tror mange menn først føler på det når de er alene. Tar litt tid for de fleste😂
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 Så tåpelig å forvente det verste med én gang. Hvert fall å skulle mase på ham om han har gjort noe galt, dvs utroskap regner jeg med dere tenker på. Det er ikke forholdsbyggende på noen måte i alle fall. Jeg er kanskje naiv, men jeg hadde aldri klart å tolke mld på noen som helst måte enn at han elsker deg og det dere har. Selv om det er tøft nå. Enten har han tenkt eller så har kameratene fått han til å tenke. Jeg svarer ut fra min heldige posisjon der jeg bare har hatt med ålreite mannfolk å gjøre opp gjennom livet. Hadde jeg mistrodd en person så mye at jeg tolket en kjærlighetserklæring som noe så negativt og vred det til noe kun hentet fra fantasien,så hadde jeg ikke vært sammen med han. Hvis jeg visste at jeg hadde et digert tolkningsproblem, så hadde jeg ansett meg selv som en veldig stor del av konflikten dere er i og funnet ut hvordan jeg kunne skjerpe meg. Hmm ja du har litt rett her. I 2011 var han utro mot meg. (Før vi fikk barn). Da var han veldig ufin mot meg pga han var lei hele forholdet en stund før. Han ville gjøre det slutt på den tiden. Er nok derfor jeg er skeptisk når han hakker på meg Osv. Tenker han er lei hele forholdet. Tur ut med gutta i en annet land, vel tanken slår meg. Der vil den nok desverre alltid gjøre... det har ødelagt mye for oss... det er flere år siden og han har lovet han aldri vil oppføre seg slik igjen om det er slik at han vil ut av forholdet, men ja.... negative tanker popper frem Anonymous poster hash: 26752...083
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #10 Skrevet 11. desember 2016 Vel, hvis du vil ta hevn så send en melding som det bare står i, "jeg har ikke vært helt ærlig med deg", ikke noe mer. Så svarer du ikke før han kommer hjem igjen. Da kommer han til å gå og tenke på og gnage på hva det er du mente med din melding. Fungerer, har forsøkt. Anonymous poster hash: 36602...1cc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #11 Skrevet 11. desember 2016 Vel, hvis du vil ta hevn så send en melding som det bare står i, "jeg har ikke vært helt ærlig med deg", ikke noe mer. Så svarer du ikke før han kommer hjem igjen. Da kommer han til å gå og tenke på og gnage på hva det er du mente med din melding. Fungerer, har forsøkt. Anonymous poster hash: 36602...1cc Så du mener "elsker deg og oss" og "jeg har ikke vært helt ærlig med deg"... er samme type mld? Skrev han det for å få meg til å lure tror du?😳Hi Anonymous poster hash: 26752...083
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #12 Skrevet 11. desember 2016 Det er ikke så viktig. Du har tvil. Hvorfor det? Fordi han har knullet noen andre. Fordi han hakker på deg og gjør at du føler deg lite verdsatt. Du ser om han tar seg sammen. Anonymous poster hash: c177b...7b4
the amazing spidermamma Skrevet 11. desember 2016 #13 Skrevet 11. desember 2016 Jeg synes det er rart at en slik melding har rom for tolkning, jeg. Det vanlige ville kanskje ha vært å tenke at han tenker på deg og dere siden han er borte og kanskje har blitt litt sentimental av noen øl. Men med deres bakgrunn er det kanskje annerledes.
SuperFries Skrevet 11. desember 2016 #14 Skrevet 11. desember 2016 Det må være trist å være i et forhold hvor en jeg elsker deg-melding får partneren til å mistenke utroskap. Kan dere ikke få det bedre sammen, bør dere virkelig ikke være sammen lenger.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #15 Skrevet 11. desember 2016 Herregud.... Det betyr at han savner deg. Det er da faen ikke rart at dere har problemer, når han sier "Jeg elsker deg", og du sier "Jeg visste det!! Du er utro!" Og for GUDS skyld ikke følg rådet til henne over her, med å svare "Jeg har ikke vært helt ærlig." Vær voksen nok til å la være. Han elsker deg, og du svarer selvfølgelig "Jeg elsker deg også. Håper du har det hyggelig " Anonymous poster hash: 72e94...2f8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #16 Skrevet 11. desember 2016 Vi har hatt en trøblete periode hjemme. Mye hakking på meg og jeg har følt meg generelt lite verdsatt. Han er på guttetur i utlandet nå. Han er ute i kveld med mye alkohol. Får mld "elsker deg og oss". Betyr det at han har gjort noe dumt tror dere? Sånn dårlig samvittighet melding? Eller at han bare har tenkt...og kanskje savner oss? Blir gal av å tenke så mye 😞 Anonymous poster hash: 26752...083 Det betyr at han blir sentimental i fylla, savner deg og føler at dere burde ha det bedre sammen. Kanskje kommer det også noen vonde minner fram, om at han har hakket på deg og vært lite hyggelig. Det vil han sette plaster på, men har vanskelig for å si unnskyld. Jeg tolker det som at han faktisk frykter brudd fordi dere har hatt en vanskelig periode. Grip sjansen med begge hender når han kommer hjem. Si du ble kjempeglad for meldingen. Og at dere må GJØRE noe for å få det bedre. Anonymous poster hash: c7285...30b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #17 Skrevet 11. desember 2016 Det betyr at han blir sentimental i fylla, savner deg og føler at dere burde ha det bedre sammen. Kanskje kommer det også noen vonde minner fram, om at han har hakket på deg og vært lite hyggelig. Det vil han sette plaster på, men har vanskelig for å si unnskyld. Jeg tolker det som at han faktisk frykter brudd fordi dere har hatt en vanskelig periode. Grip sjansen med begge hender når han kommer hjem. Si du ble kjempeglad for meldingen. Og at dere må GJØRE noe for å få det bedre. Anonymous poster hash: c7285...30b What she said. Anonymous poster hash: fece6...bad
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #18 Skrevet 11. desember 2016 Det betyr at han blir sentimental i fylla, savner deg og føler at dere burde ha det bedre sammen. Kanskje kommer det også noen vonde minner fram, om at han har hakket på deg og vært lite hyggelig. Det vil han sette plaster på, men har vanskelig for å si unnskyld. Jeg tolker det som at han faktisk frykter brudd fordi dere har hatt en vanskelig periode. Grip sjansen med begge hender når han kommer hjem. Si du ble kjempeglad for meldingen. Og at dere må GJØRE noe for å få det bedre. Anonymous poster hash: c7285...30b Det kan også bety at han vet han har gjort noe han ikke burde ha gjort. Menn fungerer ikke slik som vi kvinner gjør. Ikke la feministene få hjernevaske deg til å tro annet. Anonymous poster hash: 36602...1cc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #19 Skrevet 11. desember 2016 Det kan også bety at han vet han har gjort noe han ikke burde ha gjort. Menn fungerer ikke slik som vi kvinner gjør. Ikke la feministene få hjernevaske deg til å tro annet. Anonymous poster hash: 36602...1cc Feministene har jammen skylda for mye, altså! Nå også HJERNEVASK! 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: c7285...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå