Gå til innhold

Vsd hull i hjertet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner lite om dette på norske sider.

Noen her som har hatt barn med vsd og dårlig vektøkning?

Hilsen frustrert mamma

Anonymous poster hash: d35f3...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter ble operert 3 uker gammel. Gikk ikke opp et eneste gram selv om hun spiste masse. Fikk hjertesvikt og innlagt på dagen og operasjon noen dager senere.

I dag er hun en frisk og rask jente på 8 år. :)

Tøft da det sto på da hun var så liten men alt gikk fint. De ønsker ikke å operere så små barn men de hadde ikke noe valg. Viste seg at hullet var på 1 cm så omtrent ikke skillevegg i det hele tatt mellom de to kamrene. De måtte lage en lapp fra hjerteposen.

Skrevet

Min datter ble operert 3 uker gammel. Gikk ikke opp et eneste gram selv om hun spiste masse. Fikk hjertesvikt og innlagt på dagen og operasjon noen dager senere.

I dag er hun en frisk og rask jente på 8 år. :)

Tøft da det sto på da hun var så liten men alt gikk fint. De ønsker ikke å operere så små barn men de hadde ikke noe valg. Viste seg at hullet var på 1 cm så omtrent ikke skillevegg i det hele tatt mellom de to kamrene. De måtte lage en lapp fra hjerteposen.

Kan jeg sende deg pm?

Skrevet

Hei. Min yngste er født med vsd og coa. Hun ble veldig dårlig da hun var 10 dager og utviklet hjertesvikt. Hun spiste nesten ingenting. Og la ikke på seg noe. Hun var 2 kg da hun ble født.

Hun er operert og er i dag en nesten helt frisk 6 åring.

Send meg gjerne en melding!

Skrevet

Kan jeg sende deg pm?

Selvfølgelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...