MammantilNurket Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Jeg kjøpte en nattkrem i Tyskland i høstferien. Har brukt den i noen dager nå og synes den er super. Den er litt fet og fungerer fin-fint på min tørre, sensible hud og jeg er myk&fin i huden. Nå oppdaget jeg at jeg har kjøpt en krem for "reife Haut", altså moden hud, altså 45+++ Er bare 38. Er det OK å bruke den eller blir det som å skyte spurv med kanon?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Du tuller, sant? 14 eller 65... spiller ingen rolle så lenge det fungerer for deg. Så lenge det ikke trigger midtlivskrisen, da Anonymous poster hash: 08071...918
MammantilNurket Skrevet 10. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2016 Du tuller, sant? 14 eller 65... spiller ingen rolle så lenge det fungerer for deg. Så lenge det ikke trigger midtlivskrisen, da Anonymous poster hash: 08071...918 Jeg tenker forsåvidt det samme som deg, men samtidig er det vel fornuftig å bruke produkter som er tilpasset sin hudtype? Det er forskjell på hva hud i 30-årene trenger og hva hud i 40-årene trenger, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Jeg tenker forsåvidt det samme som deg, men samtidig er det vel fornuftig å bruke produkter som er tilpasset sin hudtype? Det er forskjell på hva hud i 30-årene trenger og hva hud i 40-årene trenger, er det ikke? De anbefalingene er jo bare sånn ca. mtp. alder. En voksnere hud blir jo ofte tørr. Og når du er tørr og sensibel i huden vil jeg tro at du bare har godt av den ekstrapleien det produktet gir. Jeg er ikke hudpleier, da, men det regner jeg med at du forstår Jeg har brukt det som har passet best på huden min. Brukte i noen år produkter for en mer voksen hud. Så brukte jeg hva som helst noen år, tenkte jeg skulle skjerpe meg og begynne å bruke produkter for en voksnere hud siden jeg mente at jeg kanskje trengte det pga. alder. Da ville ikke dama selge de produktene ha, for da hadde jeg visst for ung hud og hun ville ikke tro at jeg var så gammel som jeg var. Nå har jeg bikket den magiske grensen på kremen din, men jeg går fremdeles ikke etter de produktene som er beregnet for aldersendringer. Jeg har nesten ikke noen rynker, men jeg har tørr og sensibel hud. Så jeg går nå for produkter med mye fukt, og det fungerer bra. Min erfaring er derfor at det er viktigere å finne noe som passer til huden, enn å gå slavisk etter fødselsattesten Anonymous poster hash: 08071...918
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Hehe... Hæ?? Seriøst? Er du redd huden skal bli eldre eller hva? Regner med du tulla så svarer ikke mer... Anonymous poster hash: 9e54b...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå