Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Satte inn spiralen den 9/11, 7 uker etter fødsel. Ingen blødninger da. Helt til for 2 uker siden, har blødd disse to ukene, holder med truseinnlegg. Hvor lenge kan jeg forvente å blø sånn? Gjorde ikke det sist jeg satte den inn, tror jeg... Anonymous poster hash: 670d8...da5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Dytt Anonymous poster hash: 670d8...da5
Miamimom Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Blødde hver dag i 6. mnd..Håper du slippet det!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Røska den ut etter ni mnd med helvetesfloden. Anonymous poster hash: c8a09...a74
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Takk for svar dere. Håper virkelig det ikke blir så lenge altså. Sist så mistet jeg mensen helt og var super fornøyd,men det kan jo kanskje endre seg.. Hi Anonymous poster hash: 670d8...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå