Gå til innhold

ang mirena og blødninger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn spiralen den 9/11, 7 uker etter fødsel. Ingen blødninger da. Helt til for 2 uker siden, har blødd disse to ukene, holder med truseinnlegg. Hvor lenge kan jeg forvente å blø sånn? Gjorde ikke det sist jeg satte den inn, tror jeg...

 

Anonymous poster hash: 670d8...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 670d8...da5

Skrevet

Blødde hver dag i 6. mnd..Håper du slippet det!

Skrevet

Røska den ut etter ni mnd med helvetesfloden.

 

Anonymous poster hash: c8a09...a74

Skrevet

Takk for svar dere.

 

Håper virkelig det ikke blir så lenge altså. Sist så mistet jeg mensen helt og var super fornøyd,men det kan jo kanskje endre seg..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 670d8...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...