Gå til innhold

Dere som har fire barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Applaus til dere! Vi har to og låner to til i kveld, og hjelpe meg for et salig kaos!! Hvordan klarer dere dette hver eneste dag...

Anonymous poster hash: a949e...934

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Applaus til dere! Vi har to og låner to til i kveld, og hjelpe meg for et salig kaos!! Hvordan klarer dere dette hver eneste dag...

Anonymous poster hash: a949e...934

Mine barn helt ok. Men med en gang noen av barna har besøk eller overnatting. Kaos 😂

Anonymous poster hash: 1c849...767

Skrevet

Man blir vant til det meste😂

Våre er noen år imellom, 16,10,6 og 1.

Men ja,til tider kaos, og blir gal når 2 sier mamma ,hvor er,kan du,kan jeg,hjelp meg !

Hun på 16 prøver å fortelle noe sånn som; så sa ho venninna til ho som satt der igår,også bare jeg🙄 Og hun bare😩 Og han kom og ,han vettu? Han som var sååå teit,men nå et sååå kul osv

+ en 1åring som drar i buksebein og vil opp ,samtidig som jeg lager middag til alle 6 i husstanden😆

Skrevet

De fire er jo her hele tiden, de lager ikke kaos eller jager hverandre opp sånn som gjester og venner kan gjøre med hverandre.

Men det er jo livlig til tider, i går hadde flere av dem besøk så da ble det 8 barn/ungdommer rundt middagsbordet, og det merkes jo. Veldig koselig da. Vi hadde ikke valgt å få 4 barn om vi ønsket et striglet hjem uten lyd og leven ;)

Anonymous poster hash: 411e9...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...