Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Jeg prøver på det. Lager en plan og kjemper hardt for å holde den i hele desember inkl juleferien pga mer mat etc Anonymous poster hash: 74ba6...a79
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Nei, i ukene går jul skjer det så mye annet at jeg trener vesentlig mindre. I romjulen derimot har jeg god tid. Da trener mer enn vanlig. Anonymous poster hash: 7d833...b3b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Nei, sliter med å holde fast treningsrutine. Prøver å komme meg ut på joggetur når anledningen plutselig byr seg. Anonymous poster hash: 0bf2a...27a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? Nå har jeg vært syk en uke og har naturligvis ikke fått trent av den grunn, men hadde det ikke vært for det ville jeg trent. At leiligheta skal se plettfri ut til jul prioriterer jeg ikke høyest. Vi skal uansett ikke være her julaften. Julegavene gjøres unna i en fei da vi ikke har så mange. Treningene holder jeg hele året , med mindre jeg er syk, da blir det en naturlig liten pause Anonymous poster hash: 876ff...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå