Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Til julen 2013 kjøpte jeg skikkelig fine lakksko til min da 6mnd gamle gutt, fant de på h&m. Nå har jeg lett høyt og lavt i både fysiske butikker og på nett, men finner INGEN pensko til guttebaby i str 16. 😯 eller, jeg finner noen tøffel-lignende sko som kanskje er ment å brukes som pensko, men ingen som kan minne om de jeg kjøpte i 2013... trenger hjelp! Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Kjære vene....la nå den lille babyen få lov til å ha på myke sokker eller barbent. Hva er vitsen med lakksko til baby? Forfengelighet foran komfort? Anonymous poster hash: 9becd...060
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Men kjære vene, hva skal en baby som ikke er gamlere en noen få måneder med pen/lakksko?? Finnes sokker som ser ut som sko (snøring over rist eller rem med spenne) kjempesøte å ikke ubehagelig for den lille. Hvis ikke så duger svarte sokker/strømpebukser 👍👍 Anonymous poster hash: c2774...e09
TinaK 1990 Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Dropp sko til så små babyer. Det er neppe for babyens skyld du leter etter lakksko?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Men kjære vene, det er da ikke snakk om at den stakkars lille babyen min skal lide! Det er snakk om å ha på et par pensko på juleaften i noen timer! De jeg kjøpte i 2013 hadde myk såle og var ellers veldig myk, i tillegg til å være fine. Jeg spurte ikke etter synspunkter på om jeg burde ha det eller ikke, men jeg trenger hjelp til å finne et sted der de selger slike. Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #6 Skrevet 10. desember 2016 Dropp sko til så små babyer. Det er neppe for babyens skyld du leter etter lakksko? Jeg synes lakksko er fint, men ikke slike stive med hard såle. Jeg er klar over at babyer ikke trenger sko, akkurat som en nyfødt jente ikke trenger "hårbånd" med sløyfe. Men tror du at babyen lider av å ha på et par sko i noen timer? Han har ikke sko ellers, fordi jeg synes det er unødvendig, men jeg har lyst til å kle han pent på julaften. En body som ser ut som en skjorte, svarte myke fløyelsbukser og så et par lakksko (med myk såle). Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 Men kjære vene, det er da ikke snakk om at den stakkars lille babyen min skal lide! Det er snakk om å ha på et par pensko på juleaften i noen timer! De jeg kjøpte i 2013 hadde myk såle og var ellers veldig myk, i tillegg til å være fine. Jeg spurte ikke etter synspunkter på om jeg burde ha det eller ikke, men jeg trenger hjelp til å finne et sted der de selger slike. Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3 Du må tåle synspunkter når du spør etter så utrolig unødvendig ting til en sånn liten baby. Du bør spørre deg selv om det er for babyens skyld eller din forfengelighet dette er.... Anonymous poster hash: 9becd...060
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #8 Skrevet 10. desember 2016 Når du ikke finner det du leter etter i noen butikker, er det antakeligvis lite eller ingen etterspørsel etter produktet. Kanskje du burde tenke etter hvorfor. Anonymous poster hash: d4670...674
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #9 Skrevet 10. desember 2016 Du må tåle synspunkter når du spør etter så utrolig unødvendig ting til en sånn liten baby. Du bør spørre deg selv om det er for babyens skyld eller din forfengelighet dette er.... Anonymous poster hash: 9becd...060 Jeg behøver ikke spørre meg selv om det, jeg vet det er for min skyld... Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #10 Skrevet 10. desember 2016 Siden dere er så imot pensko til babyer, er dere generelt imot å pynte babyen med fine klær? Og hva med 3åringen, skal jeg droppe å pynte han siden det er jeg og ikke han som vil at han skal pynte seg? Er det bare "tillatt" å kle på barna klær som er supermyke og behagelige og ikke tenke på utseendet? Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Hva skal du med det? Anonymous poster hash: b0a5c...59d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #12 Skrevet 10. desember 2016 Hva skal du med det? Anonymous poster hash: b0a5c...59d Tenkte å ha de på føttene til babyen... Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #13 Skrevet 10. desember 2016 HI, prøv å ikke ta deg nær av alle disse lite hjelpsomme kommentarene. Det er sikkert de samme folka som kan finne på å kjøpe kjole til en jentebaby eller spenne/hårbånd. Og da er det greit. Men pensko til guttebaby er "forferdelig". Enig med deg, skal man følge den logikken må man vel bare kle barn i komfortable praktiske klær til de er tenåringer eller noe. Jeg vet dessverre ikke hvor du finner pensko, har du sjekket de store kjedebutikkene? Evt babyshop/barnas hus. Lykke til Anonymous poster hash: 6b925...2ff
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #14 Skrevet 10. desember 2016 Siden dere er så imot pensko til babyer, er dere generelt imot å pynte babyen med fine klær? Og hva med 3åringen, skal jeg droppe å pynte han siden det er jeg og ikke han som vil at han skal pynte seg? Er det bare "tillatt" å kle på barna klær som er supermyke og behagelige og ikke tenke på utseendet? Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3 Er du bare enkel? Sammenligner du det å feks ta på en baby en fin sparkebukse til jul og det med å kjøpe LAKKSKO til en baby??? Sko har man for å kunne gå med. En baby trenger ikke sko...og hvertfall ikke lakksko. Anonymous poster hash: 9becd...060
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #15 Skrevet 10. desember 2016 HI, prøv å ikke ta deg nær av alle disse lite hjelpsomme kommentarene. Det er sikkert de samme folka som kan finne på å kjøpe kjole til en jentebaby eller spenne/hårbånd. Og da er det greit. Men pensko til guttebaby er "forferdelig". Enig med deg, skal man følge den logikken må man vel bare kle barn i komfortable praktiske klær til de er tenåringer eller noe. Jeg vet dessverre ikke hvor du finner pensko, har du sjekket de store kjedebutikkene? Evt babyshop/barnas hus. Lykke til Anonymous poster hash: 6b925...2ff Kanskje fint pynte en baby med behagelige klær. Hvis pynte en liten baby er ensbetydende med å kjøpe lakksko til baby velger jeg da å ikke pynte Anonymous poster hash: 9becd...060
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #16 Skrevet 10. desember 2016 Det er sikkert de samme folka som kan finne på å kjøpe kjole til en jentebaby eller spenne/hårbånd. Og da er det greit. Men pensko til guttebaby er "forferdelig". Anonymous poster hash: 6b925...2ff Hvordan i all verden kommer du frem til den konklusjonen🤔 Anonymous poster hash: 2f812...3e4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #17 Skrevet 10. desember 2016 Er du bare enkel? Sammenligner du det å feks ta på en baby en fin sparkebukse til jul og det med å kjøpe LAKKSKO til en baby??? Sko har man for å kunne gå med. En baby trenger ikke sko...og hvertfall ikke lakksko. Anonymous poster hash: 9becd...060 Du vet vel at sko er forskjellige? Den typen lakksko jeg er på utkikk etter minner mye om disse skinntøflene jeg ser er så populære nå. Men fordi jeg kaller det lakksko og ikke pyntetøfler eller noe, så er det ille... jeg husker ikke å ha nevnt noe om sparkebukse, men lurer jo på om dere synes det er greit å pynte babyen når pynteklær egentlig ikke er nødvendige klær, og man må jo bare kle barnet sitt i nødvendigen klær...? Du skriver at sko brukes for å kunne gå med... Hårbånd har man for å holde hår vekk fra ansiktet, hvorfor brukes det da på små barn som er nesten hårløse? Ja, stemmer det. For å pynte! Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #18 Skrevet 10. desember 2016 Når du ikke finner det du leter etter i noen butikker, er det antakeligvis lite eller ingen etterspørsel etter produktet. Kanskje du burde tenke etter hvorfor. Anonymous poster hash: d4670...674 Fortell meg da hvorfor det finnes side opp og side ned med forskjellige pyntesko til små jenter! Er det mindre ubehagelig for jentebabyer å ha på seg sko enn guttebabyer? Eller er det fordi det er mer akseptert å pynte en jentebaby enn en guttebaby? Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #19 Skrevet 10. desember 2016 HI, prøv å ikke ta deg nær av alle disse lite hjelpsomme kommentarene. Det er sikkert de samme folka som kan finne på å kjøpe kjole til en jentebaby eller spenne/hårbånd. Og da er det greit. Men pensko til guttebaby er "forferdelig". Enig med deg, skal man følge den logikken må man vel bare kle barn i komfortable praktiske klær til de er tenåringer eller noe. Jeg vet dessverre ikke hvor du finner pensko, har du sjekket de store kjedebutikkene? Evt babyshop/barnas hus. Lykke til Anonymous poster hash: 6b925...2ff Tusen takk for forslag! Jeg har søkt en del på Google, og gått inn på ulike nettbutikker og sett på utvalget og ser det finnes veldig mange pensko til jenter, men dårlig utvalg til gutter. Skal sjekke de butikkene du nevner 😊 takk igjen! Hi Anonymous poster hash: 540a9...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå