Gå til innhold

Levering av hjemmeeksamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk utlevert en hjemmeeksamen i går. Den skal leveres innen førstkommende fredag klokka 15.

På grunn av jobb og familiesituasjon denne uka må jeg skrive oppgaven ferdig i helga. Resten av uka er der null mulighet til å jobbe så hele helga, natt og dag, er viet til eksamen.

Men.... burde jeg vente til torsdag kveld med å levere? Bare sånn for syns skyld, gir det et dårlig inntrykk dersom jeg leverer søndag kveld?

Vi fikk info om at det forventes ca 20 timers arbeid med oppgaven hvilket jeg jo kommer til å bruke (og mere til) men kommer sensorene til å regne med at jeg har brukt kort tid på oppgaven dersom jeg leverer tidlig?

Det hadde vært så deilig å bare sendt den inn og sluppet å tenke og kverulere mere om den oppgaven resten av uka....

Anonymous poster hash: 2999d...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La den ligge til torsdagkveld/fredagsmorgen. Og selv om du anser deg som ferdig søndagskvelden, så bør du ta den frem og lese korrektur/utføre mindre endringer i dagene mot innlevering. Det er alltid noe som kan forbedres! Jeg tar master, jobber og har stor familie. Jeg har vært nødt til å gjøre det samme som deg og det har lønnet seg for meg å lese over oppgavene i ledige stunder etter jeg har ansett oppgaven som ferdig.

Anonymous poster hash: dd254...97e

Skrevet

Det er ikke en sjel som bryr seg om når du leverer, tro meg. Men det kan uansett være lurt å vente til fristen, siden du kan komme på ting du ønsker å forandre. 

Anonymous poster hash: ef83d...8e5
Skrevet

La den ligge til torsdagkveld/fredagsmorgen. Og selv om du anser deg som ferdig søndagskvelden, så bør du ta den frem og lese korrektur/utføre mindre endringer i dagene mot innlevering. Det er alltid noe som kan forbedres! Jeg tar master, jobber og har stor familie. Jeg har vært nødt til å gjøre det samme som deg og det har lønnet seg for meg å lese over oppgavene i ledige stunder etter jeg har ansett oppgaven som ferdig.

Anonymous poster hash: dd254...97e

Ikke vent til fredagsmorgen , om nettet plutselig ligger nede sliter man:/ leverte en uke for tidlig på eksamen selv

Anonymous poster hash: 0e774...35b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...