Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Jeg er 36 år. De siste ukene har jeg flere ganger opplevd å få skikkelig vonde kviser i ansiktet (på haken). De går ikke an å klemme ut, det er bare en hard betent kul. Veldig plagsomt, både fordi det er stygt og fordi det gjør så vondt. Kan nesten ikke huske å ha hatt noe slikt tidligere. Hva kan årsaken til slike hudforandringer være? Jeg har ikke begynt på nye medisiner, og er ikke gravid. Anonymous poster hash: cfc37...b4f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Det kan jo være hormonforandringer? Starten på overgangsalder. Kan kanskje være en allergisk reaksjon? Spist noe annet i de siste mnd? Anonymous poster hash: 588ad...7c1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Det kan jo være hormonforandringer? Starten på overgangsalder. Kan kanskje være en allergisk reaksjon? Spist noe annet i de siste mnd? Anonymous poster hash: 588ad...7c1 Ikke spist noe nytt, nei. Og jeg er ikke i nærheten av overgangsalderen, ifølge gynekologen. HI Anonymous poster hash: cfc37...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå