Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Vi jobber sammen og vi er begge i hvert vårt forhold... Men jeg er usikker på hva han føler for meg! Han småerter meg (slik jeg oppfatter det) og sist vi var ute i forbindelse med jobb tok han plutselig hånden min og leide meg (med fingrene våre flettet), i tillegg kom han med mange komplimenter til meg. Han kysset meg flere ganger på kinnet og kalte meg for jenta si... Det skal sies at det var litt alkohol inni bildet den kvelden... Etter den kvelden har han på en måte virket litt tilbaketrukken og stemningen er litt klein føler jeg... Han er i en stilling hvor det ikke passer seg med en jobb flørt... i tillegg til at vi begge er i hvert vårt forhold. Nå klarer jeg ikke å slutte og lure på om han har følelser for meg.... Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 44d47...a4f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Vi jobber sammen og vi er begge i hvert vårt forhold... Men jeg er usikker på hva han føler for meg! Han småerter meg (slik jeg oppfatter det) og sist vi var ute i forbindelse med jobb tok han plutselig hånden min og leide meg (med fingrene våre flettet), i tillegg kom han med mange komplimenter til meg. Han kysset meg flere ganger på kinnet og kalte meg for jenta si... Det skal sies at det var litt alkohol inni bildet den kvelden... Etter den kvelden har han på en måte virket litt tilbaketrukken og stemningen er litt klein føler jeg... Han er i en stilling hvor det ikke passer seg med en jobb flørt... i tillegg til at vi begge er i hvert vårt forhold. Nå klarer jeg ikke å slutte og lure på om han har følelser for meg.... Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 44d47...a4f Det er jo tydelig at han flørter, og at han er interessert i deg. Men forelskelse er på en måte neste steg etter flørting, tenker jeg. Kan jo hende at han er forelsket også.. vanskelig å si når vi vet så lite om hvor mye dere er sammen, hvordan han er når dere er edru osv. Jeg har opplevd liknende fremstøt fra kollegaer på jobbfest flere ganger, men det har aldri vært snakk om noe mer enn at de har hatt et godt øye til meg, og når de får litt innabords så kommer det frem. Ingen av dem som har gjort noen forsøk på å røve meg bort fra mann og barn Anonymous poster hash: f4c63...22a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Ikke dyrk det. Du ser jo selv at han skjemmes over å ha tatt flørten litt vel langt. Få kontakten tilbake på normal nå. Anonymous poster hash: ef34e...cbe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Han var i alle falll kåt på deg den kvelden. Og så klarte han ikke å styre seg selv om det ikke er passende. At det er kleint nå betyr at han mest sannsynlig ikke er forelsket, bare horny. Men Det er umulig for oss å si om han er forelsket eller ikke. Anonymous poster hash: cb67b...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå