Gå til innhold

Ang barnehageplass...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi måtte søke før yngste ble født,pga fristen var 1 mars og han kom i slutten av mars. Fikk plass fra desember,beholdt den men brukte den ikke da han ikke skulle begynne før i februar.

Bhg sa det gikk ann og takke ja til plass men ikke være der. Men regninga måtte vi betale. Hadde vi takka nei så hadde vi risikert og stå uten plass når vi trengte den i februar. Jobber selv i bhg og vet flere foreldre har gjort det på samme måte bare for og være sikker på at de får plass.

Mener mange syne det er teit fordi vi "tar" plassen til noen som kanskje trenger den der og da,men noen ganger må man være egoistisk ;)

Ikke alle barnehager som tillater det

 

Anonymous poster hash: 30013...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunen vår følger opp om barn med plass bruker plassen. Hvis man ikke bruker den, mister man den, selv om man betaler for den.



Anonymous poster hash: 2bbb1...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...