Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Jeg er en kvinne på 28 år, har født 3 barn, yngste er 4 år. Jeg har hatt kobberspiral i 3 år, det siste året har blødningene vært som vanlig fram til for 2 mnd siden, da uka uteble. Jeg har vært trøtt og grinete hele november og fikk mensen tilbake for 3 uker siden...ser ikke ut til å gi seg og nå er jeg lei! Blør ganske kraftig i to uker, nå har det roet seg litt i mengde og er en del brunere. Har tatt celleprøver og biopsi pga forandringer, biopsien var fin. Dette er 3 mnd siden. Så hva skjeeeer med kroppen min? Noen her inne som har noen anelse hvorfor det ikke slutter å blø? Prøver å få time hos legen på mandag, men erfaringsmessig bryr han seg lite om gyn-relaterte bekymringer og henviser meg neppe til noen før bokstavelig talt neste år... Anonymous poster hash: 531b7...c7c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Ingen som har opplevd lignende? Holder på å bli gal og føler meg som "Bloody Mary"... ulekkert!! Desperat HI Anonymous poster hash: 531b7...c7c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Bestill time hos en gynekolog. Du kan bestille hos privat selv, behøver ikke å vente på henvisning. Jeg går aldri til fastlegen for ting som har med underlivet å gjøre. Anonymous poster hash: 32f22...37a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Ja gå til gynekolog Masse lykke til og god bedring Anonymous poster hash: 4ebb5...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå