Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Jeg har kjøpt MAM brystpumpe og har bestemt meg for å pumpe og fryse ned. Jeg vil at det skal være så enkelt som mulig for faren å tine opp, så jeg har lyst på oppbevaringsbokser som kan kobles til smokken, og fant disse: https://www.apotek1.no/produkter/avent-via-beger-med-adapter-10stk-801683p Men kan jeg bruke mellomstykket fra MAM på disse begerene? Anonymous poster hash: c2eae...5f7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 På apoteket har de også geniale fryseposer Tror det er 20 stk for 200 kr.settes rett på pumpa, slipper du å bruke og vaske flasker 😉også tar de liten plass i fryseren Anonymous poster hash: b3dd1...0dd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 På apoteket har de også geniale fryseposer Tror det er 20 stk for 200 kr.settes rett på pumpa, slipper du å bruke og vaske flasker 😉også tar de liten plass i fryseren Anonymous poster hash: b3dd1...0dd Hmm. Høres lettvint ut! Men kan man mate babyen rett fra de posene? Er de engangs? Hi Anonymous poster hash: c2eae...5f7
TPK Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Avent og Mam passer bare sånn nesten sammen. Dvs at du kan presse det på, men kan hende det lekker litt, eller hooper av. Jeg har Avent pumpe, og bruker mest Mam flasker. Det går greit nok, men er ikke optimalt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Hmm. Høres lettvint ut! Men kan man mate babyen rett fra de posene? Er de engangs? Hi Anonymous poster hash: c2eae...5f7 De er dessverre engangs. Og må helles over på en flaske. https://www.vitusapotek.no/medela-frysepose-til-morsmelk-150-ml-20-stk/p/902589?gclid=CI7jruG-6tACFR5JGQodiQwFGA Anonymous poster hash: b3dd1...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå