Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Jeg gråter som bare det. Genialt laget. Nydelig... Anonymous poster hash: 592ac...c8e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Pøh skjønner ikke hvorfor alle tar sånn på vei! Superklisje. Anonymous poster hash: 27b13...ab7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Men det ga ingen svar. Vi er nøyaktig der vi var i 21:21. Isak og Even er vilt forelsket, men hvor er d på vei. Anonymous poster hash: 62b60...11e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Pøh skjønner ikke hvorfor alle tar sånn på vei! Superklisje. Anonymous poster hash: 27b13...ab7 Hva er vitsen med å kommentere det på hver tråd om skam ? Anonymous poster hash: 646a1...77a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Men det ga ingen svar. Vi er nøyaktig der vi var i 21:21. Isak og Even er vilt forelsket, men hvor er d på vei. Anonymous poster hash: 62b60...11e Vi er jo ikke det! Isak vet at Even har bipolar lidelse, men vil allikevel stå ved hans side! Det er jo en stor forandring spør du meg. Men i forhold til hva som skjer videre skulle det gjerne vært flere episoder, håper vi får følge dem videre i sesong 4 på et eller annet vis. Og fortsatt gjenstår jo en episode i denne sesongen. Forøvrig var det en nydelig episode❤️ Anonymous poster hash: 85c88...fd2
februarprins2013 Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Jeg gråt av glede, noe av det fineste jeg har sett noen gang tror jeg faktisk er helt klart ekte kjærlighet mellom de 2 men ja er mye løse tråder og kun 1 episode,men håper egentlig Even er neste sesong,men tror ikke det, blir nok sana
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Jeg er vanligvis en følelsesmessig avstumpa person, men herregud dette fikk meg til å føle veldig sterkt. Underleppa skalv og tårene trillet Anonymous poster hash: caf91...d68
Gjest Darwinia:-) Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Pøh skjønner ikke hvorfor alle tar sånn på vei! Superklisje. Anonymous poster hash: 27b13...ab7 Herregud, skaff deg et liv😂
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Det vakrester jeg har sett. Kunne ikke drømt om mer. Jeg var så sikker på at Even hadde tatt livet sitt... Alt med dette var fantastisk. Og du som sier at vi er akkurat der vi var i 21.21. WHAT??? Anonymous poster hash: ee6d4...8f2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Nydelig!! Pusta ikke på 6 min.. seriøst,dette må gi noen priser,fantastiske skuespillere!! Anonymous poster hash: 4ac43...78c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Det er bare helt fantastisk nydelig det siste klippet, med musikken, skuespillerne og selvfølgelig handlingen. Isak sin forandring gjennom sesongen som nå står for den han er og vil stå sammen med Even til tross for hans psykiske sykdom. Det var så nydelig at jeg har sett det igjen og igjen på jobb i natt. ❤️ Anonymous poster hash: f04fd...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå