Gå til innhold

Se det siste skam klippet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter som bare det. Genialt laget. Nydelig...

 

Anonymous poster hash: 592ac...c8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh skjønner ikke hvorfor alle tar sånn på vei! Superklisje.

 

Anonymous poster hash: 27b13...ab7

Skrevet

Men det ga ingen svar. Vi er nøyaktig der vi var i 21:21. Isak og Even er vilt forelsket, men hvor er d på vei.

 

Anonymous poster hash: 62b60...11e

Skrevet

Pøh skjønner ikke hvorfor alle tar sånn på vei! Superklisje.

 

Anonymous poster hash: 27b13...ab7

Hva er vitsen med å kommentere det på hver tråd om skam ?

 

Anonymous poster hash: 646a1...77a

Skrevet

Men det ga ingen svar. Vi er nøyaktig der vi var i 21:21. Isak og Even er vilt forelsket, men hvor er d på vei.

 

Anonymous poster hash: 62b60...11e

Vi er jo ikke det! Isak vet at Even har bipolar lidelse, men vil allikevel stå ved hans side! Det er jo en stor forandring spør du meg. Men i forhold til hva som skjer videre skulle det gjerne vært flere episoder, håper vi får følge dem videre i sesong 4 på et eller annet vis. Og fortsatt gjenstår jo en episode i denne sesongen.

Forøvrig var det en nydelig episode❤️

 

Anonymous poster hash: 85c88...fd2

Skrevet

Jeg gråt av glede, noe av det fineste jeg har sett noen gang tror jeg faktisk  :hjerte:  er helt klart ekte kjærlighet mellom de 2  :hjerte:

 

men ja er mye løse tråder og kun 1 episode,men håper egentlig Even er neste sesong,men tror ikke det, blir nok sana

Skrevet

Jeg er vanligvis en følelsesmessig avstumpa person, men herregud dette fikk meg til å føle veldig sterkt. Underleppa skalv og tårene trillet

 

Anonymous poster hash: caf91...d68

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Pøh skjønner ikke hvorfor alle tar sånn på vei! Superklisje.

 

Anonymous poster hash: 27b13...ab7

Herregud, skaff deg et liv😂

Skrevet

Det vakrester jeg har sett. Kunne ikke drømt om mer.

 

Jeg var så sikker på at Even hadde tatt livet sitt...

 

Alt med dette var fantastisk.

 

Og du som sier at vi er akkurat der vi var i 21.21. WHAT???

 

Anonymous poster hash: ee6d4...8f2

Skrevet

Nydelig!! Pusta ikke på 6 min.. seriøst,dette må gi noen priser,fantastiske skuespillere!!

 

Anonymous poster hash: 4ac43...78c

Skrevet

Det er bare helt fantastisk nydelig det siste klippet, med musikken, skuespillerne og selvfølgelig handlingen. Isak sin forandring gjennom sesongen som nå står for den han er og vil stå sammen med Even til tross for hans psykiske sykdom. Det var så nydelig at jeg har sett det igjen og igjen på jobb i natt. ❤️

 

Anonymous poster hash: f04fd...746

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...