Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Hva skjer hvis man får avføring i et sår?? Anonymous poster hash: dae07...f39
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Går nok fint så lenge avføringen er fersk og man får det bort. Jeg og mange andre har hemorider som blir såre og blør i blant men det går fint at avføringen kommer borti. Og noen bleieunger blir jo veldig såre og det går fint at de bæsjer i bleia. Anonymous poster hash: efe22...ce3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Jeg tenkte mer som selvskading .... å gni avføring med vilje i et sår? Anonymous poster hash: dae07...f39
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Jeg tenkte mer som selvskading .... å gni avføring med vilje i et sår? Anonymous poster hash: Ikke gjør det. Jeg rapporterer tråden din da du trenger psykolog og ikke et forum. Anonymous poster hash: efe22...ce3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Jeg tenkte mer som selvskading .... å gni avføring med vilje i et sår? Anonymous poster hash: Ikke gjør det. Jeg rapporterer tråden din da du trenger psykolog og ikke et forum. Anonymous poster hash: efe22...ce3 Jeg beklager at jeg ikke skrev det i starten, men jeg har IKKE tenkt å gjøre d selv. Jeg kjenner noen som gjorde d før de ble lagt inn på DPS, men fikk ikke vite hvordan d gikk ... Anonymous poster hash: dae07...f39
Modesty Blaise. Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge trådene din. Vi tillater ikke tråder som dreier seg om selvskading og problematikk rundt dette MB, moderator
Anbefalte innlegg