Gå til innhold

Er to dager forsinket og har allerede tre barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er ferdig med barn. Yngste er 3 år og jeg blir innlagt hvert svangerskap pga hyperemesis. Nytter ikke med flere. Er så redd. Vi bruker kondom så burde absolutt ikke være gravid! Klarer jo ikke ta abort? Noen som har tatt abort og angret?

Anonymous poster hash: 3a9a4...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange som har tatt abort og angret.

Jeg har ikke tatt abort, men jeg er også 3 barns mor og mensen uteble i 2,5 uke for en mnd siden.

Bruker kondom.

Jeg var ikke gravid. Så hvis du har brukt trygg prevasjon, så er det jo lite sannsynlig at du er gravid :)

Anonymous poster hash: fffbb...32b
Skrevet

Jammen, så ta en test da!!

Anonymous poster hash: aa7d2...b38
Skrevet

Jeg er en uke over tia nå, og er definitivt ikke Gravid, da mannen min steriliserte seg etter 3. Barnet.

Jeg tipper syklusen bare har klussa seg til fordi jeg har stressa litt ekstra denne mnd.

Har sykluser på 27-30 dager - ALLTID.

Er på dag 37 nå.

Ta en test du. Er den negativ så er det sikkert bare litt stress som forskyver syklusen litt

Anonymous poster hash: 1fec4...19c

Skrevet

Jeg er en uke over tia nå, og er definitivt ikke Gravid, da mannen min steriliserte seg etter 3. Barnet.

Jeg tipper syklusen bare har klussa seg til fordi jeg har stressa litt ekstra denne mnd.

Har sykluser på 27-30 dager - ALLTID.

Er på dag 37 nå.

Ta en test du. Er den negativ så er det sikkert bare litt stress som forskyver syklusen litt

Anonymous poster hash: 1fec4...19c

Er det ikke 1 av 500 menn eller noe sånt som reparerer seg selv etter sterilisering da? Sædcellene lager seg en ny vei, sædlederne gror sammen e.l.? Ikke engang sterilisering er 100% sikkert, selv om det er det sikreste vi har....

Anonymous poster hash: c2dc9...c9a

Skrevet

Fjerde barnet var ikke planlagt her heller.

Jeg gråt da jeg testet positivt, vi skulle jo ikke ha flere og mannen sto på venteliste for sterilisering...

Abort var overhodet ikke noe tema her, hos meg våkner morsinstinktet så fort testen er positiv og jeg tenker "babyen min" om det lille frøet fra første stund. Går ikke an å ta det vekk når man her et sånt syn på det.

Mannen er lik, han så på de tre barna vi hadde fra før og tenkte at det neste nok er like perfekt. Skulle jeg liksom valgt vekk et av barna mine, sa han, nei det er helt uaktuelt.

Så da ble vi firebarnsforeldre da.

Nå er de 7, 9, 13 og 15 år gamle, og vi har aldri angret selv om det er hektisk til tider. 

Anonymous poster hash: c2dc9...c9a
Skrevet

Skjønner ikke greien med sånne tråder, hvorfor tar en ikke bare en test og finner ut av det?! Håper du ikke er gravid! Jeg har bare lett hyperemesis og synes det er ille nok!!

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt fire barn, men føler jeg har nok med mine tre pluss vi har havnet litt i økonomisk uføre akkurat nå også så det kunne ikke passet dårligere. Tar nok et år før vi er på plass igjen. Jeg orker ikke hyperemesis heller, hadde lyst å dø forrige gang. Var ikke på toalettet på flere dager og mannen måtte bære meg inn til legen. Elsker de barna jeg har og har ikke overskudd til flere.

HI

Skrevet

Jeg har jobbet natt hele uka så har ikke fått vært på butikken å kjøpt test. Tenkte den kom et par dager på overtid, men så begynte jeg å bli litt bekymret nå ikveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...