Gå til innhold

Lyspærer som kan dimmes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips? Har vanlig taklampe over spisebordet, som dimmes på veggbryter. Bruker pære med stor sokkel.

Prøvd flere pærer, sist ei fra IKEA som det stod på pakken at kunne dimmes. Men det er nesten full belysning på laveste dimming!

Hvor kjøper dere pærer som kan dimmes skikkelig? 😊

Anonymous poster hash: 4a430...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres heller ut som at det er noe galt med dimmeren din?

Skrevet

Høres heller ut som at det er noe galt med dimmeren din?

Det tror jeg og. Den ene taklampa mi har dimmer, og det tok lang tid før jeg visste at den skulle egentlig ha egne dimbare spotter. Jeg brukte bare vanlige spotter. Så hvis mine vanlige pærer kunne dimmes, så burde dine dimbare pærer kunne dimmes.

Anonymous poster hash: 1a451...d97

Skrevet

Det tror jeg og. Den ene taklampa mi har dimmer, og det tok lang tid før jeg visste at den skulle egentlig ha egne dimbare spotter. Jeg brukte bare vanlige spotter. Så hvis mine vanlige pærer kunne dimmes, så burde dine dimbare pærer kunne dimmes. Anonymous poster hash: 1a451...d97

Dimmbare spotter??

Vi har mange dimmere rundt om i huset. Alt satt opp av elektriker.

Her er det kun satt inn vanlige spotter og pærer......

Anonymous poster hash: 1402a...5b1

Skrevet

Kan ikke alle lyspærer dimmes? Vi bruker vanlige pærer men har en dimmer koblet på stikkontakten. Tror den er kjøpt på clas ohlson.

Anonymous poster hash: 7f715...ee3

Skrevet

Kan ikke alle lyspærer dimmes? Vi bruker vanlige pærer men har en dimmer koblet på stikkontakten. Tror den er kjøpt på clas ohlson.

Anonymous poster hash: 7f715...ee3

Jo, men det er visst ikke bra å bruke vanlige pærer. Ikke spør meg om hvorfor, for det husker jeg ikke. Jeg bruker fortsatt vanlige pærer..

Anonymous poster hash: 1a451...d97

Skrevet

Nei, ikke alle pærer kan dimmes og ikke alle lamper kan dimmes på vanlige dimmere. Gå til en lampebutikk og be om råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...