Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Skulle bare stikke innom å kjøpe lunsjen før jobb i dag, og når jeg kommer til kassa er det en eldre mann foran meg som holder på å legge opp varene sine. Da han var nesten ferdig lagde jeg gooood plass og la på en sånn som skiller varene våre og la fra meg det jeg skulle ha der. Når han legger på sin siste ting og oppdager det snur han seg i et vanvidd og roper ut over hele butikken "Du kan jo se til helvete å roe ned" mens han peker på varene jeg har lagt på. "Jada, jeg skulle bare legge det fra meg, og så la jeg på en sånn som skiller varene, så det går nok helt fint" sier jeg med et smil. Går å henter noe i hylla like ved, og legger det også sammen med varene mine på båndet. Igjen snur han seg og vræler meg bokstavelig talt helt opp i trynet "Du må se til faen å roe ned" jeg står type halvannen meter i fra, og så på noe helt annet og var på ingen måte stressa. PUH! Fin start på dagen. Har aldri opplevd at folk foran meg har blitt sur fordi man legger på varene sine, det er jo det man skal gjøre Anonymous poster hash: 8308c...adb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Folk som reagerer slik har et problem av noe slag. Anonymous poster hash: 83f5d...f33
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Det var jævlig flaut, for det var bare meg og hun i kassa som fikk med oss opptrinnet, mens alle andre bare hørte han rope ut over hele butikken. De lurte sikkert fælt på hva jeg styra med som gjorde at han reagerte sånn Anonymous poster hash: 8308c...adb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Det var jævlig flaut, for det var bare meg og hun i kassa som fikk med oss opptrinnet, mens alle andre bare hørte han rope ut over hele butikken. De lurte sikkert fælt på hva jeg styra med som gjorde at han reagerte sånn Anonymous poster hash: 8308c...adb Tror nok folk flest forstår at problemet mest sannsynlig ligger hos den som skriker og bærer seg. Anonymous poster hash: 83f5d...f33
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Beste måten å takle sånne folk på er å være kjempehyggelig tilbake 😂 Ønske han en fantastisk dag videre og god jul😉 Kill them with kindness....! Anonymous poster hash: 61239...345
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Beste måten å takle sånne folk på er å være kjempehyggelig tilbake Ønske han en fantastisk dag videre og god jul Kill them with kindness....! Anonymous poster hash: 61239...345 Haha, jeg var overhyggelig tilbake begge gangene han brølte til meg. Kanskje derfor han ikke sa noe mer :-D Anonymous poster hash: 8308c...adb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Haha, jeg var overhyggelig tilbake begge gangene han brølte til meg. Kanskje derfor han ikke sa noe mer :-D Anonymous poster hash: 8308c...adb Herregud. du har en engels tålmodighet. Jeg hadde sannsynligvis klikket tilbake Anonymous poster hash: c0396...e03
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Herregud. du har en engels tålmodighet. Jeg hadde sannsynligvis klikket tilbake Anonymous poster hash: c0396...e03 Små barn og jobben min kom til nytte. Har lært et par ting, iallefall å ikke brøle tilbake. Men hadde mest lyst til det Anonymous poster hash: 8308c...adb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Alle skjønte det var han som hadde problemer. Vi som hørte brølene snikkikka rundt reolene for å sjekke om noen av dere damene trengte hjelp. Et par sto med telefonen klar for å ringe politiet, men så ble han jo endelig ferdig. Anonymous poster hash: 16e1a...684
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Så lenge han fikk plass til varene sine skulle det være greit. Jeg har opplevd ei som gjørde som deg, men lenge før vi hadde fått lagt på våre varer. Det var ikke greit. Ble bare kaos. Anonymous poster hash: 02e63...28e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 Små barn og jobben min kom til nytte. Har lært et par ting, iallefall å ikke brøle tilbake. Men hadde mest lyst til det Anonymous poster hash: 8308c...adb Jeg jobber på småbarnsavdeling i bhg, så jeg bruker opp tålmodigheten min der Anonymous poster hash: c0396...e03
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 Egentlig så syns jeg at det er HAN som kan være grei å legge på en sånn varedeler Anonymous poster hash: 2b8f1...316
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #13 Skrevet 9. desember 2016 Egentlig så syns jeg at det er HAN som kan være grei å legge på en sånn varedeler Anonymous poster hash: 2b8f1...316 Ja, forsåvidt Tror han kikket på kvitteringen sin i en halvtime for å sjekke at jeg ikke hadde sneket inn wienerbrødet eller brusa mi på hans kort. Det verste av alt var at jeg vurderte å bruke litt lengre tid for å spørre om jeg skulle hjelpe han med alle posene ut i bilen, da han så ut til å ha vondt i hofta. Jeg gjorde IKKE det Anonymous poster hash: 8308c...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå