Gå til innhold

Superforkjøla, og alene med tre små i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes litt synd på meg selv, hehe. Jeg er potte tett, har tidenes hodepine, vond hals og føler meg rett og slett elendig. Paracet og nesespray hjelper 1-2 timer.

Problemet er at jeg er alene med tre små 0-6 år det neste døgnet. Hva er ditt beste tips for at vi skal komme fra det uten for mye ipad og sinte masemamma? Jeg er ikke imot ipad altså, men det er greit å ha noe annet i bakhånd også.

Middagen er grei, og jeg har litt bestikkelser klar, som rosiner, smoothie, saftis.

Anonymous poster hash: 5cad0...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir tv, is, ipad og tidlig til sengs. Har du badekar kan du bruke en time der på bading, og så må du legge deg samtidig med barna i kveld

Skrevet

Synes litt synd på meg selv, hehe. Jeg er potte tett, har tidenes hodepine, vond hals og føler meg rett og slett elendig. Paracet og nesespray hjelper 1-2 timer.

Problemet er at jeg er alene med tre små 0-6 år det neste døgnet. Hva er ditt beste tips for at vi skal komme fra det uten for mye ipad og sinte masemamma? Jeg er ikke imot ipad altså, men det er greit å ha noe annet i bakhånd også.

Middagen er grei, og jeg har litt bestikkelser klar, som rosiner, smoothie, saftis.

Kjør på med ipad, tv og filmer sier nå jeg

Anonymous poster hash: 7e6f3...56e

Skrevet

Film i sofa, med popocorn og pledd 👍

God bedring!

Skrevet

Ungene her jubler når jeg er syk,ikke at det er så ofte,men da bestiller vi pizza på døra og de har fri tilgang på Ipad og tv. De er 2,5 og 8. Legg deg samtidig som ungene,ha drikke og tabletter lett tilgjengelig ved sengen,varmeflaske under dynen og ullsokker på føttene. God bedring 😊

Anonymous poster hash: 73fef...33f

Skrevet

Takk for støtten 😃 Det har gått overraskende bra. Nå er de i seng! Men babyen er ikke så interessert i ipad og tv, så det har ikke akkurat vært avslappende likevel. Tror jeg tar kvelden snart ja...

HI

Skrevet

Hvor gamle er de? her er mine 4mnd, 4år og 6år.

Jeg er pottetett\rennende nese, halsvondt, feber og føler meg elendig. Er og alene det neste døgnet, så du er ikke alene. :P

Jeg har klar filmer til i morgen, og det blir en tidlig kveld. Får de eldste til å underholde baby litt. har masse leker i sofaen, sånn at han kan leke der og er sammen med oss. I morgen blir det en lang morgen med bok og leker i senga vår.

Anonymous poster hash: 3cbe8...de6
Skrevet

Hvor gamle er de? her er mine 4mnd, 4år og 6år.

Jeg er pottetett\rennende nese, halsvondt, feber og føler meg elendig. Er og alene det neste døgnet, så du er ikke alene. :P

Jeg har klar filmer til i morgen, og det blir en tidlig kveld. Får de eldste til å underholde baby litt. har masse leker i sofaen, sånn at han kan leke der og er sammen med oss. I morgen blir det en lang morgen med bok og leker i senga vår.

De er nesten like gamle som dine: 6, 4 og 6 mnd. Minsten har begynt å åle seg rundt, så det nytter ikke å ha ham i sofaen heller. Men mine foreldre kommer i morgen formiddag og avlaster litt, det hjelper på 😄

HI

Skrevet

Kok vann og ha i en bolle,holdt hodet over dampen og ha et håndkle over hodet.pust inn med nesa.digg! Og du får puste igjen😃snytt godt etterpå.hjelper 😃

Anonymous poster hash: 84aa6...cd0

Skrevet

De er nesten like gamle som dine: 6, 4 og 6 mnd. Minsten har begynt å åle seg rundt, så det nytter ikke å ha ham i sofaen heller. Men mine foreldre kommer i morgen formiddag og avlaster litt, det hjelper på

HI

God bedring :) Godt med hjelp. Ja, jeg gruer meg litt til den tiden. Min ligger enda i ro, så kan stjele litt sofatid. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...