Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Foretrekker du å reise på sommerferie med eller uten barn? Hvorfor? Neste år planlegger vi (hvis besteforeldre vil passe barnet) å dra på ferie en uke kun oss to. Da føler vi at kan reise som kjærester og ikke som "samarbeidspartnere". Datteren min er 2 år og jeg har aldri vært en natt borte fra henne, det meste er vel 12 timer. Vi tenker å spørre besteforeldre om de vil passe henne en uke sommeren det året hun fyller 3 år. Det føler jeg at jeg kan gjøre med god samvittighet. Hun er deres eneste barnebarn og det vil nok være fint for alle parter 😊 Anonymous poster hash: a8b8a...04b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Ikke bra å gå fra ingen overnatting til en hel uke. En natt først og så utvide med en og en natt. Anonymous poster hash: 2cfe5...802
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Ikke bra å gå fra ingen overnatting til en hel uke. En natt først og så utvide med en og en natt. Anonymous poster hash: 2cfe5...802 Det er sant.Vi har god tid på oss da vi ikke tenker å reise før til sommeren 😊 Anonymous poster hash: a8b8a...04b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Foretrekker å reise med barn. Men det er fint å reise på tur uten også. En uke på kjærestetur er nok både sunt og bra. Og kos for alle parter Anonymous poster hash: 66c3c...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå