Gå til innhold

Reise med eller uten barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Foretrekker du å reise på sommerferie med eller uten barn? Hvorfor?

 

Neste år planlegger vi (hvis besteforeldre vil passe barnet) å dra på ferie en uke kun oss to. Da føler vi at kan reise som kjærester og ikke som "samarbeidspartnere". Datteren min er 2 år og jeg har aldri vært en natt borte fra henne, det meste er vel 12 timer. Vi tenker å spørre besteforeldre om de vil passe henne en uke sommeren det året hun fyller 3 år. Det føler jeg at jeg kan gjøre med god samvittighet. Hun er deres eneste barnebarn og det vil nok være fint for alle parter 😊

 

Anonymous poster hash: a8b8a...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra å gå fra ingen overnatting til en hel uke.

En natt først og så utvide med en og en natt.



Anonymous poster hash: 2cfe5...802
Skrevet

 

Ikke bra å gå fra ingen overnatting til en hel uke.

En natt først og så utvide med en og en natt.

 

Anonymous poster hash: 2cfe5...802

Det er sant.Vi har god tid på oss da vi ikke tenker å reise før til sommeren 😊

 

Anonymous poster hash: a8b8a...04b

Skrevet

Foretrekker å reise med barn. Men det er fint å reise på tur uten også. En uke på kjærestetur er nok både sunt og bra. Og kos for alle parter :)

 

Anonymous poster hash: 66c3c...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...