Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 http://www.klikk.no/foreldre/kommentarer/forskjell-pa-gutter-og-jenter-1669348.ece?utm_source=editorial_facebook&utm_medium=social Anonymous poster hash: a7358...866
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Jeg kjenner meg veldig igjen i det hun skriver faktisk. Jeg er guttemamma, og til tross for flere unge år med stor overbevisning om at jeg ville bare ha jenter, er jeg nå helt omvendt. Vil bare ha gutter! Anonymous poster hash: 46a4c...e71
skinnfilla Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 (endret) Jeg har jenter og opplever at generelt eldre barn(gutter og jenter) er flinke til å hjelpe hverandre. De klemmer,viser,lærer og engasjerer seg . Min stedatter og hennes venninner fletter hår,viser teknikker osv til yngre søstre og deres venninner. Gutta i klassen til 10-åringen har 6åringen på ryggen,drar akebrett, gir fart på huska osv Jentene viser klappelek,triks ,leker osv De i klassen til 6åringen er fascinert av lille på 12 mnd, snakker ,løfter,får henne til å le osv En nydelig gutt trøstet ei jente som savnet pappa ,strøk på ryggen,tok av utesko og på med innesko. Rørende å se velviljen på disse små og store. Mange herlige barn ,gutter og jenter! Endret 9. desember 2016 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Gutter har det lett ja! De blir jo invitert med over alt, får være med på alt, opplever aldri å bli fryst ut av andre gutter. Gutter har det bare så lett. Anonymous poster hash: 26d0f...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå