Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Min sønn på 6 har såklate jojo testikler, noen dager er de nede i pungen, andre ikke. Men de kan som regel altid enkelt dyttes ned igjen i pungen. I går hadde han en episode hvor de var borte og det gjorde vondt, så vi har bestilt legetime. De kom ned igen etterpå og smerten ble borte, men er jo redd de kan bli skadet så det påvirker både hormonproduksjon og spermproduksjon etterhvert? Kan dette bli påvirket? Smerten kan kanskje være en vridning og det er vel ikke så bra siden blodtilførsel da kan påvirkes. Noen som vet noe om dette? Legen hadde ikke time før om to uker... Anonymous poster hash: 7ef44...a80
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Jeg kan ikke noe om det, men min mann ble operert som barn pga lignende. Det vridde seg og han hadde mye smerter, og måtte operere på plass igjen. Anonymous poster hash: ebb92...fe7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Jeg kan ikke noe om det, men min mann ble operert som barn pga lignende. Det vridde seg og han hadde mye smerter, og måtte operere på plass igjen. Anonymous poster hash: ebb92...fe7 Men han fungerer som han skal etter dette? hehe... Anonymous poster hash: 7ef44...a80
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Hihi ja vi har fått to barn, og begge satt på første forsøk så ingen problemer der Anonymous poster hash: ebb92...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå