GÃ¥ til innhold

Hva ville du valgt ?😊 Dilemma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først litt bakgrunnshistorie. For 8år siden var min ekskjæreste gjennom 5år utro med en kollega. De ble sammen men forholdet tok raskt slutt. Hun var også utro mot sin kjæreste som i dag er far til barna hennes. Det ironiske er at hennes mann for 3år siden var utro med ei venninne/bekjent av meg. Min kollega var hans elskerinne i 6mnd +. Usikker på hva hans samboer vet om dette men han vet at jeg vet om hans utroskap.

Kort tid etter alt sammen møtte jeg en mann som er far til mine to barn. Den eldste er 5år. 5åringen begynner på skole neste år. Dette paret har også en 5åring.

Min 5åring kan velge mellom to barneskoler. Skole 1 er ny og fin men her begynner denne andre 5åringen også. Som dere sikkert har forstått er hele det opplegget der litt ubehagelig. Barna går i samme barnehage nå å av en eller annen grunn virker foreldrene sure på meg. De gir MEG sure blikk til tross for at de var utro å ikke jeg.

Skole nr 2 er gammel men en god skole.

Frykten er at disse barna skal gå i klasse om jeg velger skole nr 1. Redd foreldrene er lite voksne å at dette vil bli ett problem barna straffes for. Tenker på at mitt barn vil bli utestengt. Jeg er ny i området så vi kjenner "ingen". Dette paret kjenner mange så jeg er redd vi ikke vil bli tatt i mot av de andre foreldrene, deres venner.

Ville du valgt skole 1 eller skole 2?

Anonymous poster hash: 63ae5...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt den beste skolen til mitt barn, men om det virkelig er et så stort problem hadde jeg kanskje kontaktet skolen og bedt om at de to barna ikke kom i samme klasse.

Anonymous poster hash: f837c...709
Skrevet

Jeg hadde valgt den aller beste skolen til mit barn, og gitt en lang blank deilig faen i om noen fra fortiden var der

Anonymous poster hash: 568fd...827

Skrevet

Faglig tror jeg begge skolene er like bra.

Forskjellen er en gammel å slitt skole og en splitter ny skole.

Hi

Skrevet

Flere meninger?

Skrevet

Du/dere har jo virkelig ikke gjort noe galt så hvorfor skal det bli ubehagelig?

Anonymous poster hash: a194f...705

Skrevet

Jeg ville valgt skolen hvor de i nabolaget skal gå. Det er gull verdt å ha skolekamerater i gangavstand! Drit i de andre foreldrene, det er da virkelig ikke du som har gjort noe galt her!

Anonymous poster hash: 2e6a3...532

Skrevet

Den forklaringen skjønte jeg fint lite av. Hvems barn er det du snakker om?

Anonymous poster hash: eb36b...d2e

Skrevet

Her var det mange involverte. Dere liker å knulle tydeligvis. Bra

Skrevet

Ja, for ei mølje, men ikke verre enn her jeg bor.

Skjønner dilemmaet. Kan være slitsomt dersom dette foreldreparet er av det manipulerende/baksnakkende typen. Dere må nesten sette dere inn i begge skolescenarioer, og veie opp fordelene mot ulempene. Nærhet til venner, fritidsaktiviteter, skolens bruk av nærmiljøet, klassestørrelser, og selvfølgelig denne mølja med foreldre, osv. En ting dere IKKE må tenke nevneverdig på, er skolens bygningsmessige alder. Dette har svært lite å si for barnas skolegang og trivsel.

Anonymous poster hash: 72799...6e6

Skrevet

Her var det mange involverte. Dere liker å knulle tydeligvis. Bra

De liker å være utro, ikke jeg. Jeg liker å knulle men med samme mann😉.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...