Gå til innhold

Syk, syk, syk..... 16 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun begynte i bhg nå i august, og jeg hadde forventet at hun kom til å blir mer syk enn vanlig... men altså.. nå har hun uten å tulle vært syk omtrent sammenhengende i 5 mnd! Hun er alltid snørrete, hoster og virker å ha vondt i halsen. Noen ganger får hun feber også... og ørebetennelser. Hun har ikke sovet en hel natt på de 5 mnd, helt vanlig at vi må inn til henne 2-8 ganger i løpet av en natt fordi hun er plaget med hoste eller snørr. 

Er dette egentlig normalt??!

Vært hos legen flere ganger, men tydeligvis ikke noe å gjøre med... bare vanlige forkjølelser osv... 

Hun har tonnevis med ull og andre gode ute og inne klær, så det er ikke at hun ikke er kledd godt nok heller... og hun spiser som en hest...

Anonymous poster hash: 95e0d...42d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Blir syk selv også. Helt på felgen av våkenetter, feber hos både ungen og meg. Klippekort hos legen begge to.

Anonymous poster hash: 8756e...5a3

Skrevet

Samme her. Blir syk selv også. Helt på felgen av våkenetter, feber hos både ungen og meg. Klippekort hos legen begge to.

Anonymous poster hash: 8756e...5a3

Jaja.... litt godt å høre at det ikke bare er oss da hvertfall... fy så slitsomt det er å ALDRI kunne sove en hel natt!!! Jeg holder på å bli sprø.... :overrasket:

HI

Anonymous poster hash: 95e0d...42d

Skrevet

Vi sliter med det samme bortsett fra at vi har vårt barn hjemme. Vært syk omtrent hver uke siden fødsel. Ingen åpenbar grunn i forhold til bekledning, bakterier, renhold eller annet. Legene forstår heller ikke.

Vi skulle prøve bhgstart nå, men foreløpig har vi hatt to runder med oppkast, diaré og høy feber etter korte besøk i bhg så vet ikke helt hvordan dette skal gå.

Her er det ikke "bare" forkjølelse heller, men gjerne høy feber, oppkast, mageproblemer i diverse former, snørr, hoste så barnet kaster opp osv. Får så vondt av disse små. Kan umulig være bra å være syk så ofte.

Anonymous poster hash: 3383b...612

Skrevet

Ja, det er helt normalt 😊 Hun er ikke syk om hun er snørrete da. Her begynte vi i bhg i august (4 mnd siden), og jeg trodde hun kanskje var litt herda pga storesøster. Men hun har egentlig bare vært værre. Nå har vi vært hjemme i 7 dager, omgangssyke, ørebetennelse og virus. Tror vi har vært hjemme ca 20 dager siden oppstart. Igjennomsnitt 1 uke hver mnd. Det er jo ekstremt, men vi har muligheten da jeg er hjemme for tiden.

Det blir bedre etter påske skal du se 😊

Anonymous poster hash: 7d206...62c

Skrevet

Samme her, både jeg og hun har vært syke siden bhgstart. Hun har vært hjemme fra bhg mer enn hun har vært der de siste to mnd. Nå er jeg akkurat ferdig med omgangssyke og håper for guds skyld vi kan være friske en uke eller to!

Skrevet

Og de er syke for å bygge opp immunforsvaret sitt. Heldigvis 😊 Som regel er det ikke noen alvorlige greier, men det er slitsomt.

Anonymous poster hash: 7d206...62c

Skrevet

Minsten er ett og et halvt og fortsatt hjemme, men siden storebror er i barnehage 15 timer i uka har vi vært syke så og si halvparten tiden siden august. Nå har vi vært friske i en uke. Før det var det 6 uker sammenhengende med virus på rundgang. Vi klarte til og med å få influensa samme uke som de erklærte at influensaen var komt hit.. storebror skal kun være i barnehage frem til tirsdag da, så slipper vi forhåpentligvis å være syke i jula. Skal se at der plutselig er et handlevognhåndtak med noe på...

Skrevet

Mange barn er visst syk første året i bhg.

Vår datter har kun vært syk 5 dager det første året hun gikk i bhg og aldri mer enn 1 dag. Hun fikk morsmelk til hun var 2 år og vi er nøye med kostholdet og det ble slik vi så for oss; Frisk mesteparten av tiden. Mange bare ser på meg med rare øyne når de spør om hun har vært mye syk det første året i bhg og jeg sier nei. Det er tydeligvis et helt annet svar de forventer.

Dayteren vår har vært sporadisk snørrete og hatt litt hoste innimellom, men så lenge hun kan gå i bhg, er kvikk og opplaget regner jeg henne som frisk

Anonymous poster hash: 698ef...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...