Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 It came two days after Bandit’s death. His human mother noticed that his water bowl was left out since everyone was too busy mourning to put Bandit’s things away. And when she looked down at the bowl, she saw that the leftover water had formed into a smiley face. Maybe it was just a coincidence, but Mrs. Callaghan believes it was a sign from beyond the grave letting her know that Bandit was fine and in doggy heaven. Mrs. Callaghan’s daughter took a picture of the bowl and it quickly went viral on Twitter. Was it really their pup sending a sign? We can never know for sure, but for the Callaghans it was a much needed message of comfort in a time of mourning. http://dogtime.com/trending/45763-familys-dog-send-message-beyond-grave Vi vil aldri kunne vite helt sikkert om det var hunden som sendte en beskjed fra det hinsidige eller om det var en ren tilfeldighet. Vi vil aldri kunne vite helt sikkert. Kanskje var det en tilfeldighet, kanskje? Vi vil aldri kunne vite 100% sikkert. Anonymous poster hash: 301be...6da
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Jeg blir helt svett. Er det mulig...? Anonymous poster hash: 2bc42...05a
sug lut Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Jesus på sykkel. Som å lese gærne dyretolk-sider, der er det underholdning nok til en helaften. https://sisselgrana.no/blogg/2016/12/hunden-som-var-blitt-en-engel/
Gjest 5 andre Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Er'n død så er'n død... Enkelte mennesker har bare litt livlig fantasi.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Det er stiller i Jesus på rista loff kategorien altså. Engleskolen neste! Anonymous poster hash: b85f0...190
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Tror vel ikke at noen tror det var hunden som sendte denne beskjeden? Men jeg tenker at det sikkert var en hyggelig overaskelse midt oppi sorgen, og at man kan velge å "se på det som et tegn", slik at sorgen blir lettere og man kan gå videre. Selv tror jeg ikke på overnaturlige ting overhodet, men lot meg for moro skyld spå en gang av en venninnes venninne. Og selv om jeg ikke tror at hun vet noe som helst om framtiden, var det hyggelig å høre at hun "så" at barna mine kom til å ha et lykkelig liv. Blir som en trøst oppi elendighet rundt en. Anonymous poster hash: 05a7e...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå