Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Først, min kiropraktor er en dame. Hun har flere ganger kommenter kroppen min. Det er positive kommentar men jeg er der for behandling og føler meg sårbar i den situasjonen jeg er. Hun er nok veldig opptatt av kropp og utseende. Hun har kommet med kommentarer at jeg har flott sprettrumpe. At jeg har en fin og stram mage etter to svangerskap, at huden min er perfekt og uten strekkmerker. At hun håper hun ser like godt ut som meg etter to svangerskap. Jeg ser det jo er ment som et kompliment men jeg vil ikke få kroppen min kommentert. Hun skal behandle meg og ikke studere kroppen min. Er jeg helt på jordet her, eller er det ufint å kommentere kropp i en pasient-behandler situasjon? Anonymous poster hash: 3feae...879
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Veeeeeldig upassende! Hun burde få en tilbakemelding på at det ikke er greit! Anonymous poster hash: ed6b5...f7e
the amazing spidermamma Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Hun mener det sikkert godt, men jeg hadde blitt ukomfortabel hvis jeg hadde blitt vurdert opp og ned på den måten.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Hun mener det sikkert godt, men jeg hadde blitt ukomfortabel hvis jeg hadde blitt vurdert opp og ned på den måten. Ja, det er noe med situasjonen, jeg delvis avkledd og hun ser meg i alle rare posisjoner og kommenterer kroppen. Føles ikke ok. HI Anonymous poster hash: 3feae...879
Pobie Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Ikke greit i det hele tatt. Ville absolutt klaget.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Det hun sier er unødvendig, men det er ikke så upassende at det er grunn til å klage på det så lenge du ikke føler det er seksuelle hentydninger, at hun slår an på deg (noe det ikke virker som). Si fra til henne at når du får behandling så foretrekker du at bare behandlingen blir kommentert, ikke kroppen din ellers. Sett grenser for deg selv. Anonymous poster hash: 8d679...c37
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Finn en ny. Anonymous poster hash: 39a54...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå