Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 I forrige uke kjøpte jeg gavepakker med diverse spekepølser til alle våre besteforeldre O.l. Dere vet, slike ganske tykke, hele pølser med smak av rødvin, hvitløk etc. Plutselig kom jeg til å tenke på at det kanskje ikke er så kjekt å spise det hvis man har dårlige tenner eller gebiss? Anonymous poster hash: 78c10...ab6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Skjæres det i tynne skiver går det bra Eldre får dårligere smak, derfor er det også viktig å tilby dem mat som smaker litt ekstra, så synes det er en flott gave, jeg Anonymous poster hash: d2b12...2ad
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Hvis de ikke kan tygge, får de heller slikke på spekepølsa? Anonymous poster hash: 578fb...cab
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Hvor gamle er disse menneskene...? Anonymous poster hash: ef1a3...ade
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Spiser de mye og har hjertesvikt kan de få lungeødem og dø! Anonymous poster hash: 8cda9...d6a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Spiser de mye og har hjertesvikt kan de få lungeødem og dø! Anonymous poster hash: 8cda9...d6a Eh, altså.... noen burde gå og legge seg... Anonymous poster hash: d2b12...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå