Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 City crossen har blitt godt kjørt til førstemann og nå andremann. Men det knakk noe på understellet så vognen er skeiv. Vi kunne tenkt oss en lettere vogn i hverdagen. Tips?? Går ikke i barnehage enda da hun nettopp er blitt 1år, men må være en vogn som hun også kan sove i. Anonymous poster hash: b6929...539
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Babyjogger city mini GT !! 😀 Jeg er veldig, veldig fornøyd med den. Elsker den! Den er lett og god å trille. Enkel å legge sammen (one fold) og tar veldig liten plass sammenlagt. 😊 Vogna er lang i ryggen så det er god plass i vogna. Ett åringen min har mye bedre plass i babyjogger vogna, enn i brio happy. 😊 Stor kalesje så den blir mørk, god og lun når han skal sove. Kalesjen er også perfekt når det er sol! Finner faktisk ikke noe negativt med vogna. 👍 Anonymous poster hash: aac80...99b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Vi kjøpte brio sitty trille til vår. Den er mye smalere og har rettere rygg, og er mer åpen, men vi brukte den med voksipose (urban), og hadde et regntrekk vi brukte om vi ville skjerme litt ekstra. Flere innstillinger på ryggen, og den kan legges helt ned. Veldig grei vogn Anonymous poster hash: a1444...0c8
ullpledd Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Babyjogger city mini GT, digger den vogna! Enig i alt hun over her skrev!
Linkii87 Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Babyjogger city mini GT !! Jeg er veldig, veldig fornøyd med den. Elsker den! Den er lett og god å trille. Enkel å legge sammen (one fold) og tar veldig liten plass sammenlagt. Vogna er lang i ryggen så det er god plass i vogna. Ett åringen min har mye bedre plass i babyjogger vogna, enn i brio happy. Stor kalesje så den blir mørk, god og lun når han skal sove. Kalesjen er også perfekt når det er sol! Finner faktisk ikke noe negativt med vogna. Anonymous poster hash: aac80...99b Hvordan er den i selene når du har i vinterposen? Er det mye å gå på? har en emmaljunga og selene er alt for korte til min gutt på 21 mnd. Utrolig irriterende og han ligger ikke noe godt Vurderer å kjøpe GT
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Ville kjøpt ny city cross jeg, da. Prøvd mountain buggy... IKKE fornøyd. Skranglete vogn. Prøvd city mini (ikke gt). Fin vogn, tar lite plass, men den tåler kun asfalt. Ren asfalt. Må ha relativt store hjul for å kunne trilles på grus eller sand. Har en brio happy duo, men selene er så merkelige. Mest fornøyd med emmaljnunga. Anonymous poster hash: f7c36...301
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Babyjogger city-elite Anonymous poster hash: 266d0...825
Mononoke Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Babyjogger city elite. Da har du en supergod vogn ut vognperioden. Barnet mitt digger vogna selv, og sover kjempegodt i den. Hun blir tre år veldig snart.
Appelsinpiken Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Ville sett på emmaljubga viking eller super viking. Evt nye nxt90f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 Jeg har i alle år hatt emmaljunga city cross og Brio happy, men nå som vogna til tredjemann ble ødelagt på flyreise og vi fikk penger til å kjøpe ny vogn, landet valget på en Britax Smile 2(het før Brio Smile). Og jeg elsker den, føler at jeg endelig har funnet drømmevogna mi😍 Best i test er den jo også; http://www.best-i-test.nu/britax-smile-2 Anonymous poster hash: 70390...6dc
Macillah Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 Baby jogger city premier her. Kan ha frem- og bakovervendt. Liker også at den har 4 hjul (to foran er svinghjul som også kan låses). Har hatt baby jogger city mini gt til forrige. Likte den også, men foretrekker premieren pga det jeg nevnte lengre opp.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #13 Skrevet 9. desember 2016 Simo eller emaljunga om den skal brukes som sovevogn. Det beste er da å velge en vogn som er lang og som er rett nede ved beina så de slipper å dingle på siden når barnet skal sove Anonymous poster hash: f7cb3...705
Mamma_til_2 Skrevet 9. desember 2016 #14 Skrevet 9. desember 2016 Hvordan er den i selene når du har i vinterposen? Er det mye å gå på? har en emmaljunga og selene er alt for korte til min gutt på 21 mnd. Utrolig irriterende og han ligger ikke noe godt Vurderer å kjøpe GT Vi har mange slike som sovevogn i bhg og den er super med pose i, selene passer fint bare de bhg ansatte husker og heise posen opp i vognen før de legger i barnet😀
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #15 Skrevet 9. desember 2016 Simo eller emaljunga om den skal brukes som sovevogn. Det beste er da å velge en vogn som er lang og som er rett nede ved beina så de slipper å dingle på siden når barnet skal sove Anonymous poster hash: f7cb3...705 Dette er ikke gode sovevogner, da ryggen har en "knekk" øverst som gjør liggeflata kort. Mange 1- åringer (!) er faktisk for lange til å sove o disse vognene. I tillegg er selene elendige. Jeg jobber på småbarnsavdeling 👍🏼 Anonymous poster hash: 0e4a4...b48
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #16 Skrevet 9. desember 2016 Babyjogger city mini GT !! 😀 Jeg er veldig, veldig fornøyd med den. Elsker den! Den er lett og god å trille. Enkel å legge sammen (one fold) og tar veldig liten plass sammenlagt. 😊 Vogna er lang i ryggen så det er god plass i vogna. Ett åringen min har mye bedre plass i babyjogger vogna, enn i brio happy. 😊 Stor kalesje så den blir mørk, god og lun når han skal sove. Kalesjen er også perfekt når det er sol! Finner faktisk ikke noe negativt med vogna. 👍 Anonymous poster hash: aac80...99b Har den samme, det jeg finner negativt er at det er for liten " kurv" under. Får jo ikke med seg noe når man handler uten bil. Anonymous poster hash: 886c0...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå