Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 En venn av meg har klart å akkumulere forbruksgjeld på mange hundre tusen pga en mislykket investering. Han har flere smålån/kredittkort, og ønsker å samle all gjelden hos en kreditor. Hva er smartest å gjøre her? Kan man forhandle med kreditorene? Er det bedre å betale ned alle smålån først istedenfor å samle alt i ett? Forslag? Jeg vil veldig gjerne hjelpe ham med det som er mulig å hjelpe til med. Anonymous poster hash: 47c86...55a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har kontaktet økonomirådgiver på nav. De har hjulpet meg med å få oversikt og er forhandlinger med kreditorene. Jeg følte jeg satt fast i en evig mølje så jeg tok kontakt med noen som kan regelverket og metodene. Anonymous poster hash: 155c6...dbc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Eier han hus eller annet? Da har han noe å forhandle med. Det lønner seg å forhandle ned rentene, og alltid å betale ned lånet med høyest rente. Anonymous poster hash: 88d14...ca3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Eier han hus eller annet? Da har han noe å forhandle med. Det lønner seg å forhandle ned rentene, og alltid å betale ned lånet med høyest rente. Anonymous poster hash: 88d14...ca3 Han eier ingenting, dessverre:-/ Jeg skal foreslå gjeldsrådgivning hos NAV, tusen takk for tips! Anonymous poster hash: 47c86...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå