Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Mannen min er renslig, men jeg merker av og til at han lukter ekkelt i ansiktet. Han svetter også mye om natten,og den svetten lukter..surt. Men den lukten som sikkert kommer av svette i ansiktet virker rett og slett frastøtende. Det er en bitter, stram lukt. Hvorfor er det slik tro? Jeg synes det er rart at en kan lukte ekkelt i ansiktet. Anonymous poster hash: 5fa91...d9d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Gikk du på p-pillen da du traff ham, men ikke nå? P-pillen har en tendens til å få kvinner til å foretrekke menn de egentlig ikke passer sammen med, fordi vi oppfatter kjemi gjennom nesa og lukt. Ellers har ulike personer ulik kroppslukt. Men er det et problem så kanskje han bør ta en tur til legen, det er mye som kan spille inn. Kosthold kan spille inn, medisiner kan påvirke kroppslukt, visse sykdommer kan endre lukten. Anonymous poster hash: ff97b...f63
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Gikk du på p-pillen da du traff ham, men ikke nå? P-pillen har en tendens til å få kvinner til å foretrekke menn de egentlig ikke passer sammen med, fordi vi oppfatter kjemi gjennom nesa og lukt. Ellers har ulike personer ulik kroppslukt. Men er det et problem så kanskje han bør ta en tur til legen, det er mye som kan spille inn. Kosthold kan spille inn, medisiner kan påvirke kroppslukt, visse sykdommer kan endre lukten. Anonymous poster hash: ff97b...f63 Jeg gikk på p-piller da og bruker hormonspiral nå. Han sliter med ryggen sin,kanskje svetten kommer av det. Anonymous poster hash: 5fa91...d9d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Jeg gikk på p-piller da og bruker hormonspiral nå. Han sliter med ryggen sin,kanskje svetten kommer av det. Anonymous poster hash: 5fa91...d9d Jeg synes han skal ta en tur til legen og fortelle om nattesvetten, at du merker at lukten hans har endret seg og at han har smerter fra ryggen og ev. andre symptomer han måtte ha. Noen nyreproblemer kan gi slike symptomer, og bli trodd å være "bare" vanlig ryggvondt. Mest trolig er det ufarlig, men få ham til å ta en legesjekk for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: ff97b...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå