Gå til innhold

Dere som mistet i SA / abort.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan uke var du i ?

 

Anonymous poster hash: 3acad...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En i uke 9-10 (men det hadde vært dødt i en del uker). Ble oppdaget på tidlig ultralyd at det ikke var noe der. Mistet ei uke senere.

Mistet så to i uke 6.

Er nå 25 uker på vei. 😊

 

Anonymous poster hash: dc003...3c9

Skrevet

10, 6, 8,7 og 6...

 

Anonymous poster hash: 5b95e...bdf

Skrevet

9,6,7,6,6

 

Anonymous poster hash: db363...922

Skrevet

Ok, så oddsen ift dere er uke 10 og før. Jeg er uke 10 og litt mer avslappet men fortsatt veldig nervøs 😔

 

Ts

 

Anonymous poster hash: 3acad...43f

Skrevet

uke 5/6



Anonymous poster hash: aa931...b88
Skrevet

13 og 17

 

Anonymous poster hash: 4bc5c...e6f

Skrevet

Uke 13 her

 

Anonymous poster hash: 5941d...858

Skrevet

Oppdaget i uke 9, men gått til grunne helt i starten. Så kalt blighted ovum.

Og i uke 8.

 

Anonymous poster hash: 3bd7c...e0f

Skrevet

Døde i uke 11, oppdaget i uke 12. Tvillinger.

 

Anonymous poster hash: ab7b2...538

Skrevet

Oppdaget uke 8-9, men hadde vært dødt i noen uker.



Anonymous poster hash: 2b1ad...f2f
Skrevet

SA i uke 15. Etter tidlig organrettet UL i uke 13 der alt var tipp topp.

 

Anonymous poster hash: 897f0...9ff

Skrevet

Ma uke 14, dødt siden uke 11.

 

Anonymous poster hash: 04cab...66b

Skrevet

Mistet i uke 8 ish, oppdaget i uke 13

 

Anonymous poster hash: c7e7e...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...