Gå til innhold

Hvordan oppbevare brownies?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bake brownies i kveld, Den skal etes i morgen ettermiddag. Skal den i kjøleskap i natt eller stå innpakket på benken? Når ta på melis og når skjære den opp? Ja, har aldri laga brownies før😂

 

Anonymous poster hash: 29eda...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på benken. Melis og oppskyting ganske rett før servering.

 

Anonymous poster hash: c261a...940

Skrevet

Stå på benken. Melis og oppskyting ganske rett før servering.

 

Anonymous poster hash: c261a...940

Pass på hvor du sikter ved oppskytingen.

 

Anonymous poster hash: 355cb...d78

Skrevet

Pass på hvor du sikter ved oppskytingen. Anonymous poster hash: 355cb...d78

.

 

Anonymous poster hash: 29eda...97f

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 29eda...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...