Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Har bake brownies i kveld, Den skal etes i morgen ettermiddag. Skal den i kjøleskap i natt eller stå innpakket på benken? Når ta på melis og når skjære den opp? Ja, har aldri laga brownies før😂 Anonymous poster hash: 29eda...97f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Stå på benken. Melis og oppskyting ganske rett før servering. Anonymous poster hash: c261a...940
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Stå på benken. Melis og oppskyting ganske rett før servering. Anonymous poster hash: c261a...940 Pass på hvor du sikter ved oppskytingen. Anonymous poster hash: 355cb...d78
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Pass på hvor du sikter ved oppskytingen. Anonymous poster hash: 355cb...d78 . Anonymous poster hash: 29eda...97f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Anonymous poster hash: 29eda...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå