Gå til innhold

OSLO - Søker en lekekamerat til lille og en venninne til meg!


Anemona

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 23 år gammel mamma som bor i Oslo, sammen med samboeren min og datteren min på 4 måneder. Jeg har ingen venninner med barn, og skulle så gjerne ønske at jeg hadde noen å snakke med om babygreier, og at lille får en lekekamerat, nå som hun begynner å bli større. Håper at noen tar kontakt! Still meg gjerne spørsmål om du lurer på noe.

 

EDIT: Jeg glemte å skrive litt om interesser! Jeg er glad å lage mat og bake, leser og skriver om alt mulig rart. Liker å gå turer. Har ungen som regel i bæresjal. Kan kose meg i mange timer med hekletøyet - er ikke like glad i strikking, men mest fordi jeg ikke helt får det til - men jeg prøver stadig vekk likevel. Jenta mi liker det babyer flest liker; plastdingser hun kan tygge på med gummene sine, bamsen og babygymmen er favorittene hittil. 

Endret av Anemona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke redigere innlegget på nytt av en eller annen grunn. Men jeg blir eventuelt glad for å bare kunne chatte med noen, eller sende e-mails eller rett og slett brev! Jeg savner som sagt noen å snakke om babyting med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...