Gå til innhold

Noen som har fjernet åreknuter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det til? Lang ventetid? Vondt etterpå? Full narkose eller?

Mye spm men har store åreknuter som har begynt å gjøre vondt..

Anonymous poster hash: b011d...96f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det med lokalbedøvelse. De stakk ei "heklenål" inn under huden for hver 10. cm og dro ut blodåren bit for bit. Tok kanskje en halvtime og gjorde ikke vondt hverken før eller etter. Jeg hadde stram bandasje fra lysken til ankelen så det var vanskelig å gå, så jeg var hjemme fra jobb dagen etterpå. Tok av bandasjen etter ett døgn, og har ikke hatt plager siden. Det blir jo en del bittesmå arr etter en sånn prosedyre, så jeg måtte være nøye med høy solfaktor den påfølgende sommeren, og nå vises de ikke i det hele tatt.

Resultatet ble veldig bra, og jeg har aldri angret!

Anonymous poster hash: 02f6d...53f
Skrevet

Jeg gjorde det med lokalbedøvelse. De stakk ei "heklenål" inn under huden for hver 10. cm og dro ut blodåren bit for bit. Tok kanskje en halvtime og gjorde ikke vondt hverken før eller etter. Jeg hadde stram bandasje fra lysken til ankelen så det var vanskelig å gå, så jeg var hjemme fra jobb dagen etterpå. Tok av bandasjen etter ett døgn, og har ikke hatt plager siden. Det blir jo en del bittesmå arr etter en sånn prosedyre, så jeg måtte være nøye med høy solfaktor den påfølgende sommeren, og nå vises de ikke i det hele tatt.

Resultatet ble veldig bra, og jeg har aldri angret!

Anonymous poster hash: 02f6d...53f

Takk for utfyllende svar 😊 Jeg bryr meg ikke så mye om arr, da magen allerede er heldekket av strekkmerker etter 3 svangerskap. Og arrene vil nok være finere enn store åreknuter stikkende ut 😂

Fikk du det dekket eller tok du det privat? Var du plaget noe annet enn av kosmetiske grunner?

Takk for at du tar deg tid til å svare😃

Hi

Anonymous poster hash: b011d...96f

Skrevet

Mamma har vært operert for åreknuter 3 ganger de siste 18 årene (noen mislykkede dessverre) og har blitt lagt i narkose på dagkirurgen hver gang. Blitt sykemeldt i 6 uker da det skal være lite belastning på foten i dagene etter operasjon. Hun fikk operasjonen dekket grunnet fysiske plager i beina grunnet knutene. Hun fikk dårlig sirkulasjon i beina, samt betennelsesreaksjoner i årene. 

Anonymous poster hash: a7c39...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...