Gå til innhold

Sulten, men ikke matlyst... hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk å sliter skikkelig med å få i meg mat. I dag har jeg spist en kvart yoghurt, så jeg må jo få i meg noe snart... Har du noen tips til noe supergodt, enkelt og raskt jeg kan lage meg?

Anonymous poster hash: b1934...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du bestille mat? Sushi eller thaimat?

Det er lett å lage eggerøre og ristet brød med te til.

Fløyelsgrøt med sukker, kanel og smør tar kort til å lage, du har mest sannsynlig alt du trenger i huset og du blir mett + god og varm i magen.

Hva med oppskåret frukt eller grønnsaker og dip?

Varm ostesmørbrød med varm sjokolade, buljong eller suppe er alltid godt.

Masse god bedring til deg :)

Skrevet

Makaroni med skinke og ost

Anonymous poster hash: 01d3a...1f5
Skrevet

Makaroni med skinke og ost

Anonymous poster hash: 01d3a...1f5

Pasta er supert, da: enten mac'n'cheese, hun over foreslår, eller bare pasta med litt EVO, maldonsalt og nykvernet pepper.

Skrevet

Snublet over en rettikoppen, det ble frokost,lunsj,middag og en kvart klementin ble kveldsmaten. Skal tvinge meg på butikken å handle inn slik at jeg kan lage d dere foreslår. Fikk jo nesten lyst på mat. Takk for bedringsønsker og takk for tips😊

Skrevet

Snublet over en rettikoppen, det ble frokost,lunsj,middag og en kvart klementin ble kveldsmaten. Skal tvinge meg på butikken å handle inn slik at jeg kan lage d dere foreslår. Fikk jo nesten lyst på mat. Takk for bedringsønsker og takk for tips😊

Ikke stress ut i butikken når du er dårlig, bestill det du skal ha på nett (kolonial.no e.l.) og få det hjemkjørt :)

Skrevet

Ostesmørbrød :)

Anonymous poster hash: 8bc5a...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...