Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Jeg er syk å sliter skikkelig med å få i meg mat. I dag har jeg spist en kvart yoghurt, så jeg må jo få i meg noe snart... Har du noen tips til noe supergodt, enkelt og raskt jeg kan lage meg? Anonymous poster hash: b1934...411
MammantilNurket Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Kan du bestille mat? Sushi eller thaimat? Det er lett å lage eggerøre og ristet brød med te til. Fløyelsgrøt med sukker, kanel og smør tar kort til å lage, du har mest sannsynlig alt du trenger i huset og du blir mett + god og varm i magen. Hva med oppskåret frukt eller grønnsaker og dip? Varm ostesmørbrød med varm sjokolade, buljong eller suppe er alltid godt. Masse god bedring til deg
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Makaroni med skinke og ost Anonymous poster hash: 01d3a...1f5
MammantilNurket Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Makaroni med skinke og ost Anonymous poster hash: 01d3a...1f5 Pasta er supert, da: enten mac'n'cheese, hun over foreslår, eller bare pasta med litt EVO, maldonsalt og nykvernet pepper.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Snublet over en rettikoppen, det ble frokost,lunsj,middag og en kvart klementin ble kveldsmaten. Skal tvinge meg på butikken å handle inn slik at jeg kan lage d dere foreslår. Fikk jo nesten lyst på mat. Takk for bedringsønsker og takk for tips😊 Anonymous poster hash: b1934...411
MammantilNurket Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Snublet over en rettikoppen, det ble frokost,lunsj,middag og en kvart klementin ble kveldsmaten. Skal tvinge meg på butikken å handle inn slik at jeg kan lage d dere foreslår. Fikk jo nesten lyst på mat. Takk for bedringsønsker og takk for tips😊 Anonymous poster hash: b1934...411 Ikke stress ut i butikken når du er dårlig, bestill det du skal ha på nett (kolonial.no e.l.) og få det hjemkjørt
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Ostesmørbrød Anonymous poster hash: 8bc5a...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå