Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Hva ønsker de seg? Anonymous poster hash: c54b8...378
skinnfilla Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 (endret) 6år ønsker seg " alt" av og med trollz Brightling Plusplus Kjole Pysj Bamsevalp M&M CD Termos og sitteunderlag Playdough tannlege Kosesokker Perler som man sprayer vann på 10-åring Hobby/lageting M&M sengetøy Emojihåndkle Klær Violettasekk og sminketegnebok Noe perlegreier til å lage figurer av( noe nytt,husker ikke navnet) Kosesokker Hatchimal Cluedo Sminkebord med stort speil og krakk Minecraftlego Sikkert mer , dette er noe som ligger under treet i år Endret 8. desember 2016 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 10 åringen her ønsker seg: Lavalampe Disckokule (!?) Klær Diverse bøker Øredobber Hun får utenom dette: headsett til mobil/ipad Koffert i åndbagasjestørrelse Anonymous poster hash: 27fbd...339
Elisun Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 7åring ønsker seg Lego friends Hatchimal Hest til å ri på Play doh tannlegesett Pet shop Og noen andre sånne små figurer Klær
Giss Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Lego friends Lego elves Brettspill Bøker Monster high-dukker Skøyter Diskokule Klokke Klistremerke Kosedyr
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 10-åring ønsker seg i år: Headset Skidress En god del forskjellige bøker, blant annet boka om Marcus & Martinus, men og flere romaner som "Tante grusom" av David Walliams (alle bøker av ham anbefales, jenta mi har lest alle de andre) Klær Treningstøy Skiutstyr (går aktivt langrenn) Skøyter (de gamle er for små) Klokke til å ha på rommet I fjor husker jeg at hun blant annet ønsket seg/fikk lavalampe, fotball, Lego Friends... Anonymous poster hash: 9ccac...224
Cornelianelia Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 10-åring ønsker seg i år: Headset Skidress En god del forskjellige bøker, blant annet boka om Marcus & Martinus, men og flere romaner som "Tante grusom" av David Walliams (alle bøker av ham anbefales, jenta mi har lest alle de andre) Klær Treningstøy Skiutstyr (går aktivt langrenn) Skøyter (de gamle er for små) Klokke til å ha på rommet I fjor husker jeg at hun blant annet ønsket seg/fikk lavalampe, fotball, Lego Friends... Anonymous poster hash: 9ccac...224 Flere gaver fra siste jul/bursdag: Gymbag Pennal Øredobber Mobildeksel Dykkermaske
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Hun har alt og det meste står urørt 95% av tiden. Det samme gjelder klær jeg kjøper, det meste blir aldri brukt og klesskapet er stappfullt av mye pent. Så jeg kjøper ikke lengre leker og klær, det er penger ut av vinduet når det bare ligger til pynt, og frustrerende når jeg selv har dårlig råd og hadde blitt så lykkelig av kunne kjøpe meg noe nytt. Av familie får hun gavekort på klesbutikk, sengetøy hun ønsker seg og treningstøy som hun trenger, og jeg vurderer en opplevelsesgave som et gavekort på for eksempel Adventureroom eller et dagsklatrekurs med instruktør. Anonymous poster hash: 7755f...05e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Tusen takk for så mange gode tips! 😃 Anonymous poster hash: c54b8...378
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Jente, 8 år; Descendence Disney dukke(ala barbie) Klær Øredobber Smykker Hårpynt Lego friends Mobiltelefon Overrasket over at ingen har skrevet barbiedukker/greier. Mulig er det min jente som er litt barnslig? Anonymous poster hash: dc9b2...3f9
PeppaPig Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 7 åringen ønsker seg: Mobiltelefon Klær 'Utstyr' til A.G dukkene sine Øredobber Barbie dreamhouse Bøker
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 Jente 5.5 år: Villkatten Vev Elektrisk tannbørste Skøyter og hjelm Klær Ikke ønsket seg barbie, hun har 28 stk. Anonymous poster hash: f8530...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå