me_87 Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Sønnen min skal i bursdag til bestevennen sin i helgen å aner ikke hva vi skal kjøpe! Tenkte maks 200 kr. Er dette en passende gave til en 5 åring?
me_87 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2016 Bursdagsgave skulle det stå i overskriften.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Ja, fin gave til en bilinteressert 5åring Anonymous poster hash: 5a02a...c1a
me_87 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2016 Siden han leker mye med sønnen min så regner jeg med han også liker å leke med biler
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Super gave! Anonymous poster hash: fbe5d...23e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Ja, det tror jeg. Min snart 5-åring hadde digger den! Men gir dere for 200 kr i bhg-bursdager? Anonymous poster hash: d9ff4...6f1
me_87 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2016 Ja, det tror jeg. Min snart 5-åring hadde digger den! Men gir dere for 200 kr i bhg-bursdager? Anonymous poster hash: d9ff4...6f1 Den er på tilbud til 99 kr
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Helt klart innafor, selv om min egen 6 åring nok hadde foretrukket Lego. Men unger er jo forskjellige! :-) Anonymous poster hash: a399b...102
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 Helt grei, selv om slike baner med loop sjelden virker som de skal (bilene detter ned inni selve loopen). Anonymous poster hash: c8db2...975
me_87 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2016 Helt klart innafor, selv om min egen 6 åring nok hadde foretrukket Lego. Men unger er jo forskjellige! :-) Anonymous poster hash: a399b...102 Han blir bare 5 år Å er vel litt umoden sånn som min gutt også er,så derfor jeg tenkte at kanskje den gaven passet. Sønnen min mente at jeg heller burde kjøpe gave til han hehe..Så han likte den hvertfall. Men om bursdagsbarnet liker gaven er jo aldri lett å si dessverre.
Kira Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 Hadde vært en perfekt gave til minstemann her i huset
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 Vi har hatt den til vår 3 åring. Funka veldig dårlig!!! Og gikk fort i stykker!! Bilene gikk ikke rundt i loopen. De kjørte ut!! Anonymous poster hash: fd094...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå