Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Har gått på en kur som inneholdt altfor mye mat til at jeg gikk ned noe, så etter 8 uker gikk jeg tilbake til å spise vanlig husmannskost, gikk jo uansett ikke noe av. Kjæresten spurte i dag hvordan det gikk med kuren. (Vi bor ikke sammen) Jeg sa jeg hadde kutta ut fordi jeg ikke gikk ned. Han la deretter ut om hva han trodde fungerte og lurte på om jeg ikke skulle prøve det istedet. Jeg sitter kun igjen med inntrykk av at han synes jeg er tjukk og ekkel. Veier nok 10 -14 kg for mye, og nå er selvtilliten på bånn Ekskona hans var tynn og lekker så det er vel sånn han vil ha det Anonymous poster hash: f235a...69f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Nei altså... han ville jo bare hjelpe? Men viss du har 15 kg for mye ser jo han det , om han ikke er blind da.. han synes neppe du er ekkel, for da hadde han gjere ikke vært sammen med deg.. Anonymous poster hash: 16eac...c18
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Er selvtilliten festet fast i kiloene dine, eller i i utseendet, vil du nok høre mange fornærmelser framover i livet.. Anonymous poster hash: c63c1...5f0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Menn liker å være problemløsere. Når vi kvinner ofte bare trenger å lufte tankene rundt noe, da kommer de med en løsning (selv om vi kanskje ikke ville ha en løsning, eller ville komme frem til en løsning selv eller en annen løsning). En mann som bryr seg kommer veldig ofte med løsningsforslag. Ikke fordi han selv trenger løsningen, men fordi han tror det er det du ønsker det. Din reaksjon er ENORMT overdreven, Hi! Det er DU som ikke er fornøyd med din egen kropp og din egen vekt og som sliter med selvbildet ditt. Det er det DU som må jobbe med. Om du overtolker alt kjæresten sier så kommer dere begge til å bli ulykkelige. Han valgte deg når du var overvektig. Hadde han kun gått etter tynne damer så hadde han ikke valgt deg, hadde han det? Han har fått med seg at du selv ikke trives med vekten din, han bryr seg når han spør hvordan det går, fordi han vet at det er noe du bryr deg om. Når du forteller at det ikke fungerer, så kommer han med et omtenksomt forslag til hva du ev. kan prøve - siden det tydeligvis er viktig for deg og ditt selvbilde å gå ned i vekt. Og det greier du å tolke som at han mener du er tykk og ekkel... Jeg får vondt av deg, Hi, for det er vondt når det skal så lite til for å vippe deg av pinnen og miste tiltro til deg selv. Du må jobbe med selvfølelsen din, jobbe med å være fornøyd med deg selv, være glad i deg selv. Du har tydeligvis en kjærest som bryr seg om deg. Ikke skyv ham fra deg pga. ting som kun finnes i ditt hode. Anonymous poster hash: fd318...f9b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Jeg oppfattet det som om han prøver å løse ditt problem. At han er omtenksom. Ikke sikkert han ser på det som et problem i det hele tatt!! Da hadde han vel ikke sagt noe, tenker jeg.. Anonymous poster hash: ba1ca...fc6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Hvis det var xkona han ville ha så ville hun kanskje ikke vært en x? Han prøver bare å hjelpe deg. Anonymous poster hash: 5f641...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå