Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Hva gir dere til foreldrene deres og til mannen/samboeren?? Det er så vanskelig og jeg trenger inspirasjon! Anonymous poster hash: 51cb1...10c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Mine foreldre får noe hjemmelaget. Eller mamma hadde ett spesifikt ønske, dt får hun og hun hadde ett lnske om hva pappa skulle få. Det får han. Tror jeg kjøper noen ølflaske ved siden av, for han ønsk seg ikke noe og øl liker han. Mamma får nok noe mer hun også, men hun har fått julekalender så hun får gaver i hele desember. Ikke stor og dyre gaver, men hu får jo endel. Min svigerfar med kone er jeg usikk på, men det blir nok en kurv med mye forskjellig godt tenker jeg. Ingen av oss har vært hjemme hos de etter de bygde nytt hus, og der er alt nytt siden gamle huset brant ned. Så aner ikke hvordan stil de har nå og de har ikke kommet med noen ønsker. Svigermor har jeg laget en lampe til som hun ønsket seg. Hun har sikkert kommet med ørten ønsker til mannen også, så litt spent på hva han kjøper. Må nok minne han på hva budskjettet vårt er igjen, her ett år tidligere kjøpt han gave som var dyrere enn hva alle fir ungene fikk tilsammen og det raste hele pengelasset vårt i desember. Han merket det veldig godt når vi mått tlle på kronene når vi skulle handle inn julemat. Der er nemlig lnsker som vaskemaskin, tørketrommel, diger tv, dyr pc osv på ønskelista. Skjønner han vil gi henne noe hun ønsker seg, men når vi ikke har en konto som renner overr av penger så må gavene bli deretter. Ikke har vi bar jul her i huset denne tiden, men vi har fire ungerr som har bursdag rett før og rett etter jul. Dette var ikke godt planlagdt Anonymous poster hash: 1ae9d...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå