Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #26 Skrevet 8. desember 2016 Alle stiller likt! Men alle får marsipangris vinneren får en stor, mens de andre får en liten Anonymous poster hash: 8ed80...5d5
*Miss Marple* Skrevet 8. desember 2016 #27 Skrevet 8. desember 2016 Svigermor gjør det. Lar ikke bare 1 barn vinne heller, men alle. Det er så tåpelig. Tom. de som får gele isteden for grøt får mandel i geleen.. Det samme gjør svigermor. Alle får samme hva de spiser. Det blir jo null spenning av det, men for henne er det viktigest å ikke gjøre forskjell.
Guttaboys Skrevet 8. desember 2016 #28 Skrevet 8. desember 2016 Nå nei du, her er det full konkurranse mellom voksne og barn. Alle er like barnslige og alle vil ha mandelen. Vi skuler på hverandre for hver bit, og hvis JEG får mandelen så blir jeg jævlig glad!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #29 Skrevet 8. desember 2016 Halve moroa er også at den som får mandelen må holde det hemmelig frem til alle er ferdige, mens alle gir små hint og later som de selv har den. Vi legger mandelen i en av skålene med grøt på forhånd og så får ungene plassere dem på bordet. Anonymous poster hash: 7fd25...e94
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #30 Skrevet 8. desember 2016 Alle stiller likt! Men alle får marsipangris vinneren får en stor, mens de andre får en liten Anonymous poster hash: 8ed80...5d5 Sånn gjør vi det og :-) Anonymous poster hash: ac08b...8f4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #31 Skrevet 8. desember 2016 Alle får premie, men den som får mandelen velger først. Anonymous poster hash: 47fe5...c14
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #32 Skrevet 9. desember 2016 Ser ut som det er vanlig praksis at alle har lik sjanse til å vinne, slik jeg er vant med egentlig Det var samboeren som sa at hans sønn burde få skåla med mandelen oppi, og jeg sa at det er jo ikke noe gøy å "jukse" slik bare fordi han er et barn. Javel, da skulle han kjøpe en egen premie til sønnen sin uansett om han fikk mandelen eller ei. Høres helt fjernt ut. Tips til hva jeg kan si til han så han skjønner at hans ide er idiotisk? Hi Anonymous poster hash: 8063f...bae
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #33 Skrevet 9. desember 2016 Jeg hadde latt barnet vinne tror jeg 🤔sikker på at gleden blir stor 😃og at de aldri glemmer det Anonymous poster hash: d84ae...618
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2016 #34 Skrevet 9. desember 2016 Det samme gjør svigermor. Alle får samme hva de spiser. Det blir jo null spenning av det, men for henne er det viktigest å ikke gjøre forskjell. Jeg lurer på om det ikke er en mandel utenom også. Sånn til de som har lært at en vinner og de andre gjør ikke. Har aldri fått den da så jeg er nok ikke blandt de utvalgte på det punktet heller 😂😂 Men jeg kan jo ikke spise premien engang så jeg overlever 😉
Anyne Skrevet 9. desember 2016 #35 Skrevet 9. desember 2016 Har aldri vært selvsagt at barna vinner hos oss. Har aldri vært et problem heller.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #36 Skrevet 9. desember 2016 Jeg bruker å snike mandelen opp i min grøt slik at jeg vinner, men ikke hvert år, da hadde nok familien skjønt det. Elsker marsipangris og nyter den for meg selv ☺ Anonymous poster hash: 16175...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå