Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Viss en har klistret på f.eks porto på 10 kr å skal vær 11 kr, blir det sendt til den som skal ha det då? Anonymous poster hash: bf068...cd0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 ja. mottakeren kan få brev om og regning på straffeporto Anonymous poster hash: ccc1c...ffd
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Ja, brevet kommer fram. Men er du uheldig må mottakeren betale den krona + 50 kr gebyr for å få ut brevet. Kjedelig! Anonymous poster hash: f37d3...920
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Dersom du skriver avsender på konvolutten så får du porto og gebyr selv. Det fikk i hvertfall jeg. Anonymous poster hash: 36f48...4b1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Det kommer frem, men du kan få strafferegning i posten ellerr motager får dette. Det skj sjeldent at motager får dette, men kan skje. Anonymous poster hash: 5da96...09f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Off, var så sikker at det var 10 kr.... dette var ikkje greit! Kan jo ikkje gjør noe med det nå dessverre 😕 Anonymous poster hash: bf068...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå