Gå til innhold

Diskusjon om porto på brev...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss en har klistret på f.eks porto på 10 kr å skal vær 11 kr, blir det sendt til den som skal ha det då?

 

Anonymous poster hash: bf068...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. mottakeren kan få brev om og regning på straffeporto



Anonymous poster hash: ccc1c...ffd
Skrevet

Ja, brevet kommer fram. Men er du uheldig må mottakeren betale den krona + 50 kr gebyr for å få ut brevet. Kjedelig!

 

Anonymous poster hash: f37d3...920

Skrevet

Dersom du skriver avsender på konvolutten så får du porto og gebyr selv. Det fikk i hvertfall jeg.

 

Anonymous poster hash: 36f48...4b1

Skrevet

Det kommer frem, men du kan få strafferegning i posten ellerr motager får dette. Det skj sjeldent at motager får dette, men kan skje.

 

 

Anonymous poster hash: 5da96...09f

Skrevet

Off, var så sikker at det var 10 kr.... dette var ikkje greit! Kan jo ikkje gjør noe med det nå dessverre 😕

 

Anonymous poster hash: bf068...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...