Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Vi har tenkt å kjøpe et sånt magnetbyggesett til treåringen til jul. Er det noen som vet hva som er forskjellen på geomag og magformers? Er det ene bedre enn det andre, eller er det hipp som happ? Anonymous poster hash: 5fc6d...0f5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Vi har litt av begge deler. Geomag blir aldri lekt med, mens magformers brukes mye. Geomag er litt vanskeligere å bruke, spesielt til en 3-åring. Magformers er supert. Anonymous poster hash: cf543...d62
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Geomag er mer avansert og faller lett fra hverandre. Det skaper en del frustrasjon hos 5-åringen min. Vi har ikke prøvd Magformers hjemme, men de har det i barnehagen hans, og jeg har inntrykk av at det er lettere, så det passer nok best for en 3-åring. Anonymous poster hash: bea4a...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå