Gå til innhold

Avvenne amming og samsoving- trenger desperat noen gode råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå 18 mnd. og han skrik etter pupp med engang han ser meg. Også nekter han å sove i egen seng. Han er vant til å sove i senga ilag me oss. Det er selvfølgelig vår egen feil at det har kommet så langt. Han skrik så gale om vi legger han i egen seng😮 veldig takknemlig for gode råd😊

Anonymous poster hash: 8c58c...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du avvenne amming og samsoving?

Eldste her gjorde det samme på den alderen, ga seg av seg selv før han ble to år. Prøvde å avvenne flere ganger og det var bare et satans spetakkel. Nå med nr 2 gidder jeg ikke bruke energi på det. Det går seg til 😊

Anonymous poster hash: d08d8...cc2

Skrevet

Takk for svar😊 Hehe ja akkurat sånn jeg opplever det også når jeg prøver å avvenne😮 Det blir bare veldig vanskelig for faren å få lagt han når jeg ikke er hjemme. Han sitter da på sofaen med han på fanget til han sovner. Vi har ei jente fra før. Hun er 5 år nå. Men hun var mye enklere å avvenne amming. Jeg sluttet å amme henne når hun var 14 mnd. Jeg bare sluttet og hun ville ikke ha noe mer så da var det veldig enkelt😊

Skrevet

Takk for svar😊 Hehe ja akkurat sånn jeg opplever det også når jeg prøver å avvenne😮 Det blir bare veldig vanskelig for faren å få lagt han når jeg ikke er hjemme. Han sitter da på sofaen med han på fanget til han sovner. Vi har ei jente fra før. Hun er 5 år nå. Men hun var mye enklere å avvenne amming. Jeg sluttet å amme henne når hun var 14 mnd. Jeg bare sluttet og hun ville ikke ha noe mer så da var det veldig enkelt😊

Du kan jo bare slutte med amming nå også.

Anonymous poster hash: 20961...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...