Gå til innhold

Tar dere de vitaminene for gravide?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Jeg var å kjøpte igår. 4 tabletter med vitaminer og tran hver dag.

Jordmor anbefaler det - me jeg glemte p kjøpe så det ble igår.

Flere som tar de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke vitaminer er det? Jeg tar D-vitamin nå (istedenfor tran pga kvalme), har tatt b, magnesiun og pga kvalme... Tok kun tran sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang tok jeg folat til sånn 5-6 mnd (for å bruke opp boksen) , utenom det tok jeg vel minimalt med vitaminer... Lille har vært kjempelite syk og er frisk og fin. Nå er han 5 år :-)

Nå tar jeg fortsatt folat (i ny og ne) er i uke 24.
Også tar jeg trantabbletter hver dag og b-vitaminer. Pluss, spiser veldig mye frukt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trar vit.tilskudd som heter "gravid".

Har tatt det fra da jeg oppdaget at jeg var gravid.

 

Anonymous poster hash: 359d0...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang tok jeg folat til sånn 5-6 mnd (for å bruke opp boksen) , utenom det tok jeg vel minimalt med vitaminer... Lille har vært kjempelite syk og er frisk og fin. Nå er han 5 år :-)

 

Nå tar jeg fortsatt folat (i ny og ne) er i uke 24.

Også tar jeg trantabbletter hver dag og b-vitaminer. Pluss, spiser veldig mye frukt !

Hva tar du b vitaminer for? :) jeg tok også folat i 12 uker ca med første - hun har aldri vært ordentlig syk :) frisk og rask! Og det var eneste jeg tok.

Denne gangen prøver jeg å få i meg D vitamin/ tran og har tatt folat i 12 uker, også tatt magnesium og b vitamin da jeg var innlagt for hyperemesis. Fortsatt hyperemesis men bedre, spiser frukt men ikke fisk og kjøtt. Vet ikke om jeg burde ta noe tilskudd for kjøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...